• Acubens

heterosexuell som tänder på samma kön.

Jag har alltid tolkat bisexualitet som att man attraheras av både män och kvinnor. 
    Om man endast attraheras av det ena könet, men ändå tänder på det sexuella med båda könen, vad kallas det då?

• Svar på tråden heterosexuell som tänder på samma kön.
  • Abbesthlm
    "Man kan vara bisexuell i olika hög grad, Du är det i viss utsträckning, varför är det så svårt att erkänna?"

Jag har inga svårigheter med att erkänna att det rör sig om bisexualitet, det var mer en fråga om hur jag ska beskriva den.
  • Anonym (AnalNyfiken)

Jag har också funderat på hur jag ska beskriva mig och jag har kommit fram till att jag är analsexuel, och det är inte det viktiga vem som leker med min anal, mera att jag får utforska.

• Nalle1977

Säger som en del här. Inte intresserad av pussar o kramar, bara en killes hårda kuk. Vill testa suga av o så. Nyfikenheten är stor. 

• Abbesthlm
    Anonym (AnalNyfiken) skrev 2022-10-25 15:31:19 följande:

Jag har också funderat på hur jag ska beskriva mig och jag har kommit fram till att jag är analsexuel, och det är inte det viktiga vem som leker med min anal, mera att jag får utforska.

Jaha, ja det visar på hur mångfacetterat sexlivet kan vara. Jag älskar rumpor, anus och analsex, men bara med kvinnor. En mans röv gör ingenting för mig, snarare tvärtom.
    Har testat lite olika varianter vad gäller min egen, men bara med kvinnor eller ensam, fast det har aldrig blivit någon succe. 
    Så det är kul att det finns en sådan stor variation.
  • Acubens
    Nalle1977 skrev 2022-10-25 15:56:09 följande:

Säger som en del här. Inte intresserad av pussar o kramar, bara en killes hårda kuk. Vill testa suga av o så. Nyfikenheten är stor. 

Du borde testa, det finns många män som vill bli avsugna av en man, utan någon mer kontakt än så Skäms
  • 60Fimpan

Jag är hetero eller binyfiken. Jag skulle gärna testa att få suga en annan mans kuk. Tanken gör mig väldigt kåt

• Anonym (Man)
    Anonym (AnalN­yfiken­)
    TOR 15 SEP 20:07
    +1
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

Jag håller med om att det måste finnas något mellan hetro och bi.
    Är själv en kille som dejtar och attraheras och får bara känslor för tjejer men samtidigt fascineras jag av en mans hårda kuk och vill prova att bli tagen analt av en annan man.

Jag vill bara prova biten att bli knullad.

Tror att många är som jag 🤭

Yep! Här är en lika dig! 

• Anonym (AnalNyfiken)
    Anonym (Man) skrev 2022-11-09 21:12:37 följande:
    Anonym (AnalN­yfiken­)
    TOR 15 SEP 20:07
    +1
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

Jag håller med om att det måste finnas något mellan hetro och bi.
    Är själv en kille som dejtar och attraheras och får bara känslor för tjejer men samtidigt fascineras jag av en mans hårda kuk och vill prova att bli tagen analt av en annan man.

Jag vill bara prova biten att bli knullad.

Tror att många är som jag 🤭

Yep! Här är en lika dig! 

Är själv en kille som vill prova att bli knullad analt, har märkt att det är många likasinnade, som just ser hetro bi kopplingen att ta emot analt.

Jag tror att man behöver vara tydligare bi för att vara intresserad av att knulla en kille? Eller finns det killar som bara är nyfiken på hur det skulle kännas att ta en killes anal?
  • Anonym (Man)

Att knulla en killes röv behöver inte vara så stor skillnad mot att knulla en tjejs röv. Har man gjort det ena då vet man - det är min tes i alla fall. 

Att bli knullad är svårare, visst med en strapon men det bör skilja lite i skillnad mot äkta vara. 

• Anonym (A)
    TA2020 skrev 2022-09-15 21:20:16 följande:
    Vilken spännande diskussion. Har inte sett liknande formuleringar förut. Och vad jag känner igen mig.

Jag har inte varit med en man,  men har länge varit nyfiken på det. Och just bara för sexbitens skull. Är inte attraherad generellt av män eller mäns kroppar. 

Kan absolut se varför en del tycker att detta ska räknas som bisexualitet, men förstår vad teådstartaren menar ... och det är väl kanske något annat.

Vore intressant om någon kom på ett ord. "Party-bi" är väl det bästa hittills, men jag vet inte om det är helt rätt. 
    Absolut
Svar på tråden heterosexuell som tänder på samma kön.