Inlägg från: Anonym (AnalNyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (AnalNyfiken)

heterosexuell som tänder på samma kön.

Jag håller med om att det måste finnas något mellan hetro och bi.
    Är själv en kille som dejtar och attraheras och får bara känslor för tjejer men samtidigt fascineras jag av en mans hårda kuk och vill prova att bli tagen analt av en annan man.

Jag vill bara prova biten att bli knullad.

Tror att många är som jag 🤭

• Anonym (AnalNyfiken)

Heteroromantiskt Bisexuell, när jag läser om det så närmar det sig lite det jag känner.

Fast jag undrar om jag inte är egentligen analsexuell med båda könen eller jag vill utforska om jag är det.

• Anonym (AnalNyfiken)

Jag har också funderat på hur jag ska beskriva mig och jag har kommit fram till att jag är analsexuel, och det är inte det viktiga vem som leker med min anal, mera att jag får utforska.

• Anonym (AnalNyfiken)
    Anonym (Man) skrev 2022-11-09 21:12:37 följande:
    Anonym (AnalN­yfiken­)
    TOR 15 SEP 20:07
    +1
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

Jag håller med om att det måste finnas något mellan hetro och bi.
    Är själv en kille som dejtar och attraheras och får bara känslor för tjejer men samtidigt fascineras jag av en mans hårda kuk och vill prova att bli tagen analt av en annan man.

Jag vill bara prova biten att bli knullad.

Tror att många är som jag 🤭

Yep! Här är en lika dig! 

Är själv en kille som vill prova att bli knullad analt, har märkt att det är många likasinnade, som just ser hetro bi kopplingen att ta emot analt.

Jag tror att man behöver vara tydligare bi för att vara intresserad av att knulla en kille? Eller finns det killar som bara är nyfiken på hur det skulle kännas att ta en killes anal?
  • Anonym (AnalNyfiken)
    Anonym (Man) skrev 2022-11-10 13:04:45 följande:

Att knulla en killes röv behöver inte vara så stor skillnad mot att knulla en tjejs röv. Har man gjort det ena då vet man - det är min tes i alla fall. 

Att bli knullad är svårare, visst med en strapon men det bör skilja lite i skillnad mot äkta vara. 

Möjligt att du har rätt, men jag tror att det krävs mera av en kille att knulla en annan kille analt.

Det jag funderar över är hur vanligt det är att en kille är nyfiken på att knulla en annan kille?
Svar på tråden heterosexuell som tänder på samma kön.