BF Mars 2022
Precis så försöker landa i det. Men är svårt ibland, vill helst veta nu.
Precis så försöker landa i det. Men är svårt ibland, vill helst veta nu.
Om den gör.. skulle önska att man kunde snabbspola fram till i alla fall vecka 13.
Hur gör ni för att hålla er vakna på jobbet? Jag är så himla trött jämt nu och jag pratar inte om åh jag känner mig lite sömnig-trötthet nej utan: gud-jag-kommer-att-kollapsa-av-trötthet. Sista två timmarna på jobbet är jag som en zombie och ibland råkar jag faktiskt somna...
Vad skönt med semester. Den har ju en tendens att flyga fram så snart är du i veckan 11 ;)
Skönt att plussa innan semestern. Då är det inte så långt kvar till vecka 12 sen då man kommit tillbaka till jobbet. Känner att jag varit mer trött än vanligt nu sista dagarna så ska bli skönt att bara få njuta nu av ledigheten och graviditeten!
Plussat igen. Beräknat 20 mars. Vågar inte tro det är på riktigt pga 3 kemiska graviditeter innan. Försökt i 3 år nu utan lycka. 37 år gammal.
Inget tidigt ultraljud förrän 10 augusti pga sommarstängt.
Plussat igen. Beräknat 20 mars. Vågar inte tro det är på riktigt pga 3 kemiska graviditeter innan. Försökt i 3 år nu utan lycka. 37 år gammal.
Inget tidigt ultraljud förrän 10 augusti pga sommarstängt.
Bor också i Södertälje :) var e skrev du in dig? Jag tyckte inte mycket om Luna BMM när jag tog ut språken där. Det här med att välja mottagning för första gången är förvirrande
Jag bor i Dalarna. Är det ett privat ställe i Södertälje? Isf kan jag kanske boka dit där ändå.
Är det värt att betala för ett tidigt ultraljud? Det verkar ju ganska dyrt.. i min stad gör man ultraljud ifrån vecka 10 (kanske samma för alla) bör man vänta tills dess eller ska man betala för ett tidigt? Är så kluven..