Inlägg från: hurtänktedunu |Visa alla inlägg
  • hurtänktedunu

BF Mars 2022

EmmaAnna skrev 2021-07-15 11:20:12 följande:

Precis så försöker landa i det. Men är svårt ibland, vill helst veta nu.

Förstår det. Håller helt med. Det är alltid så att tiden går sakta i sådana här fall
  • hurtänktedunu
    EmmaAnna skrev 2021-07-15 15:06:31 följande:

Om den gör.. skulle önska att man kunde snabbspola fram till i alla fall vecka 13.

Ja men eller hur. Skulle kännas riktigt bra. Men nu går jag på semester i morgon sen när jag kommer tillbaka om 3 veckor är jag i alla fall i v.11 så vi hoppas semestern går snabbt.
  • hurtänktedunu
    Amiolia skrev 2021-07-15 15:25:18 följande:

Hur gör ni för att hålla er vakna på jobbet? Jag är så himla trött jämt nu och jag pratar inte om åh jag känner mig lite sömnig-trötthet nej utan: gud-jag-kommer-att-kollapsa-av-trötthet. Sista två timmarna på jobbet är jag som en zombie och ibland råkar jag faktiskt somna...

Jag hinner faktiskt inte ens tänka på det. Har för mycket att göra vilket kanske är tur.
  • hurtänktedunu
    EmmaAnna skrev 2021-07-15 21:56:15 följande:

Vad skönt med semester. Den har ju en tendens att flyga fram så snart är du i veckan 11 ;)

Haha ja den har ju det. Bara nästa vecka har vi ju massor planerat. Där ibland det tidiga ultraljudet. Så upptagna håller vi oss nog. Vi spelar mycket padel också så vi får roa oss med det. Skulle dock gärna spola tills man känner något haha. Alltid vill man ha mer liksom
  • hurtänktedunu
    Sparklinggrey skrev 2021-07-15 20:25:00 följande:

Skönt att plussa innan semestern. Då är det inte så långt kvar till vecka 12 sen då man kommit tillbaka till jobbet. Känner att jag varit mer trött än vanligt nu sista dagarna så ska bli skönt att bara få njuta nu av ledigheten och graviditeten!

Nej men precis. Jag går in i v11 lördag innan jag börjar jobba. Så den veckan kommer nog gå riktigt snabbt.
  • hurtänktedunu
    Lillafiskens skrev 2021-07-15 22:53:29 följande:

Plussat igen. Beräknat 20 mars. Vågar inte tro det är på riktigt pga 3 kemiska graviditeter innan. Försökt i 3 år nu utan lycka. 37 år gammal.

Inget tidigt ultraljud förrän 10 augusti pga sommarstängt.

Grattis. Håller tummarna för att det är er tur nu.
  • hurtänktedunu
    Lillafiskens skrev 2021-07-15 22:53:29 följande:

Plussat igen. Beräknat 20 mars. Vågar inte tro det är på riktigt pga 3 kemiska graviditeter innan. Försökt i 3 år nu utan lycka. 37 år gammal.

Inget tidigt ultraljud förrän 10 augusti pga sommarstängt.

Vart bor du? Jag har tidigt ultraljud på onsdag och det stället verkar ha mycket tider. Ligger i Södertälje
  • hurtänktedunu
    Emmalucy skrev 2021-07-16 08:44:11 följande:

Bor också i Södertälje :) var e skrev du in dig? Jag tyckte inte mycket om Luna BMM när jag tog ut språken där. Det här med att välja mottagning för första gången är förvirrande

Jag bor inte i Södertälje så går inte där. Men bokade tidigt ultraljud på sveamottagningen i Södertälje. Dom hade massa tider och kostat bara 400kr.
  • hurtänktedunu
    Ellendellen skrev 2021-07-16 09:27:52 följande:

Jag bor i Dalarna. Är det ett privat ställe i Södertälje? Isf kan jag kanske boka dit där ändå.

Ja sveamottagningen. Jag tillhör inte deras region och jag kunde boka in mig.
  • hurtänktedunu
    Elli123 skrev 2021-07-16 10:08:24 följande:

Är det värt att betala för ett tidigt ultraljud? Det verkar ju ganska dyrt.. i min stad gör man ultraljud ifrån vecka 10 (kanske samma för alla) bör man vänta tills dess eller ska man betala för ett tidigt? Är så kluven..

Jag tycker det. Vi betalar 400kr och kommer vara i v.7+4
Svar på tråden BF Mars 2022