BF Mars 2022
Stort grattis till alla som plussat, vad roligt att vi redan är så många :)
Jag har bokat tid för inskrivningssamtal nu 22/7, kändes snudd på overkligt att få göra det!
Stort grattis till alla som plussat, vad roligt att vi redan är så många :)
Jag har bokat tid för inskrivningssamtal nu 22/7, kändes snudd på overkligt att få göra det!
Hej på er! Det här känns helt sjukt, för första gången i livet har jag fått ett positivt graviditetstest. Jag tog ut min spiral i oktober 2019, så det har tagit lång tid.!! jag och min kille hade planerat att göra IVF efter sommaren, och kanske, kanske behöver vi inte göra det om det här fröet vill stanna. enligt NC appen är BF 12/3. <3 tänk att kroppen funkade tillslut!
Välkommen till er nya! :) så spännande att det blir fler och fler, det känns så skrämmande att ens tänka att man kanske ska ha ett BF just nu, känns som jag har ett berg att kliva över först.... jag vet liksom inte vad jag ska göra med mig själv, har aldrig låtit mig själv planera något för när jag blir gravid eftersom jag trodde det skulle ta mycket mer tid att lyckas...
Hur går det för alla? :) hur mår ni? <3
Hej! Hänger gärna på här. Har nyligen plussat för första gången nånsin efter vårt första IVF-försök, vi har försökt i drygt 3 år. Känns fortfarande väldigt overkligt! BF ca 12/3 (är inte hundra på hur man ska räkna när man gjort IVF).
Hej! Såg att ni plussade från IVF, stort stort grattis! :) jag har också kämpat att bli gravid, var under min andra utredning (första för några år sen med exet) och fick progesteron... tydligen allt jag behövde :)Extra stort grattis! Det är en lång lång resa tills man börjar IVF, vilken lättnad att alla kämpande funkade tillslut :)
Jag undrar om vi inte ska skapa en lista där folk kan lägga till sig själv, så vi har lite bättre koll över alla BF datum? Vad tycker ni andra?
Själv har jag precis nått äl+14 idag, men det är BIM + 3 pga kort LP. Har plussat sedan äl+9 så det käns som en evighetsväntan redan :D testade första digital idag och fick 2-3 på veckoindikatorn, så jag börjar våga hoppas nu efter oändligt många kemiska mf i baggaget. Har aldrig kommit till 4+0 så det börjar kännas på riktigt nu :) hur mår ni andra?
Hurtänktedunu - 31 år. Tredje barnet. BF 5/3
Fyll gärna på tråden med ert
Hej alla :)
Så glad att jag äntligen får gå med i en sån här tråd
efter att ha försökt få ett syskon i lite över 2 år så ÄNTLIGEN!!Plussade igår på BIM+5 med ett Testa tidigt (allt de hade) men plusset var så svagt att jag trodde inte på det men idag tog jag ett Clearblue med veckoindikation och det stod 2-3 v. Enligt appen är jag i v5 (4+6). Jag är sååå jäkla orolig att något ska hända så jag vågar knappt vara glad - men jag försöker!
Åh vad spännande, tidigt ultraljud privat då alltså? Vilken vecka är du i då?
Ja det är första barnet, så allt är helt nytt! Är det ditt första också?
Vi har en Facebook grupp där många gått över till också. Den är hemlig så den syns inte för någon. Skriv pm till ts om ni vill vara med.