BF Mars 2022
här gick det snabbt i svängarna... 5+1 hehe *önsketänkande*
här gick det snabbt i svängarna... 5+1 hehe *önsketänkande*
Vågar knappt skriva i den här tråden då jag är så otroligt rädd att få missfall igen. Jag plussade starkt på midsommarafton och har BF den 2 mars <3
Hade ett uteblivet missfall senast i februari som upptäcktes på KUB i vecka 13. Innan dess ett missfall i vecka 14. Så jag går in i denna graviditet utan några förväntningar alls.
I symtom-väg så är jag extremt trött och konstant illamående. Jag är så rädd för att gå ner i vikt för jag får knappt i mig någon mat :(
Har skrivit till TS och hoppas att hon tar in mig i FB-gruppen så fort som möjligt då jag tycker Familjeliv är lite krångligt :)
Jag plussade på tidigt test igår.
Själv beräknad bf ca 23 mars 2022 ????
Hur går det för er alla? Är det någon som varit på VUL än?
Plussade i måndags <3 känns overkligt och tänker ofta på att jag är rädd att det inte ska gå vägen, känner mig inte gravid ännu endast molande värk långt ner i magen. Ska på inskrivningssamtal i augusti. Vill på KUB/Nipt men tror inte dom erbjuder det här där jag bor.. hur gör ni? Åker ni till andra städer och betalar privat?
Jag var på vul förra veckan. Då kunde de endast se en fostersäck och inget mer. Men enligt läkaren helt normalt då jag var i v 5+3. Har tid för nytt vul nu på måndag. Är ärligt sagt totalt livrädd.
Hur mår ni andra? Jag är så extremt trött, känns som om jag aldrig sover fast jag sover mer än vanligt.
Hoppar in här i tråden jag också :) bf 21 mars<3
Jag känner mig orolig för missfall, men det är väl bara att vänta och se? känner mig inte gravid har enbart lite molande värk i magen. Är det värt att man betalar för ett tidigt ultraljud? Eller ska man bara avvakta och hoppas på att allt går vägen? Hur gör ni?
Alla ni som kommer nya. Vi har en Facebook grupp också. Vill man med kan man skriva till henne som startade tråden.