• Längtar efter Dig

BIM JULI

Ska vi följas åt?

Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.

Nu hoppas vi på ett plus!

• Svar på tråden BIM JULI
  • septemberbarn123

Hoppar in här!

Har bim på torsdag den 8/7

Tog ett test igår som såg ut såhär:

Tycker att jag anar ett streck men det kan vara inbillning, tog även ett test imorse men där ser jag inget streck alls. Vet inte hur jag ska tänka alls, har försökt i ett år i början av augusti. Får ingen hjälp av gyn via sjukhuset då jag är 21 år..

Dagens test:

• Elin11989
    Elli123 skrev 2021-07-06 09:22:19 följande:

Ja rätt så snabbt, inom 2 minuter!

När jag fått spökstreck har dom inte kommit så fort
  • Bopbopipop
    septemberbarn123 skrev 2021-07-06 10:56:49 följande:

Hoppar in här!

Har bim på torsdag den 8/7

Tog ett test igår som såg ut såhär:

Tycker att jag anar ett streck men det kan vara inbillning, tog även ett test imorse men där ser jag inget streck alls. Vet inte hur jag ska tänka alls, har försökt i ett år i början av augusti. Får ingen hjälp av gyn via sjukhuset då jag är 21 år..

Dagens test:

Jag tog ett test i söndags som såg ut som ditt första ungefär, sen tog jag ett till igår och då såg jag inget streck eller skugga alls.. ska snart ta ett digitalt o se vad det säger, bim på onsdag eller torsdag. Lite osäker.

Håller tummarna för att du snart får ett plus <3
  • Anonym (Esma)

Tycker mig börja ana ett supersvagt streck idag på ÄL+7. Har ju absolut 0 tålamod, haha. Vet att det är för tidigt att testa även med testa tidigt tester. Men första testerna jag tog var helt blanka och nu tycker jag att man kan anan en liten svag skugga i rätt ljus eller om man redigerar bilden. Förhoppningsvis är det en början till ett plus, det visar sig förr eller senare. Lägger in en bild på mitt redigerade test, vet att man absolut inte ska behöva redigera för att se något men jag kunde inte låta bli ändå haha

• septemberbarn123
    Bopbopipop skrev 2021-07-06 12:12:48 följande:

Jag tog ett test i söndags som såg ut som ditt första ungefär, sen tog jag ett till igår och då såg jag inget streck eller skugga alls.. ska snart ta ett digitalt o se vad det säger, bim på onsdag eller torsdag. Lite osäker.

Håller tummarna för att du snart får ett plus <3

Då är vi på samma dag, har också bim onsdag eller torsdag, håller tummarna för dig med!!
  • Anonym (Bebbepg)

BIM på lördag, testade idag negativt. Har inte heller haft någon nidblödning. Kan ju fortfarande bli positivt om mensen uteblir. Blir isåfall att testa på nytt igen. / första försöket, 28år.

• mamma8212

Och så kom min mens på förmiddagen..Den är regelbunden iaf, alltid nåt. Blir försök nr 3 i augusti :)

• Elin11989
    Anonym (Bebbepg) skrev 2021-07-06 12:44:00 följande:

BIM på lördag, testade idag negativt. Har inte heller haft någon nidblödning. Kan ju fortfarande bli positivt om mensen uteblir. Blir isåfall att testa på nytt igen. / första försöket, 28år.

Jag hade ingen nidblödning :) testade svagt plus tre dagar innan bim och många testar inte förens bim så visst kan du hinna få ett plus :)
  • septemberbarn123

Nån annan här med pcos?

La in bilder på mina grav tester som jag tagit igår och idag, enligt appen ska jag ha bim på torsdag men har inte fått mens själv sedan hösten förra året, mina senaste två menstruationer fick jag med hjälp av provera. Nån med erfarenhet av provera?

Mina ?plus? på testerna jag tagit är nästan obefintliga, kan jag sätta igång med en ny kur provera eller bör jag vänta till efter bim?

Har knappt haft en egen ägglossning sedan förra hösten förutom runt den 22 juni detta år. Dock borde mina graviditetstester vara starkare om jag nu lyckades bli gravid på den ägglossningen jag hade för 2 veckor sedan..

åh vet inte vad jag ska göra, behöver höra mirakelhistorier för just nu är jag inställd på att aldrig någonsin kunna bli gravid

• Anonym (Bebbepg)

Skönt att höra att man inte måste få nidblödning. Hoppas såklart, grattis till dig. Får vänta några dagar till se om det hänt något eller inte. Hur gammal är du och har du barn sedan tidigare, fått några graviditetssymptom ännu- Elin11989.

Svar på tråden BIM JULI