Inlägg från: septemberbarn123 |Visa alla inlägg
  • septemberbarn123

BIM JULI

Hoppar in här!

Har bim på torsdag den 8/7

Tog ett test igår som såg ut såhär:

Tycker att jag anar ett streck men det kan vara inbillning, tog även ett test imorse men där ser jag inget streck alls. Vet inte hur jag ska tänka alls, har försökt i ett år i början av augusti. Får ingen hjälp av gyn via sjukhuset då jag är 21 år..

Dagens test:

• septemberbarn123
    Bopbopipop skrev 2021-07-06 12:12:48 följande:

Jag tog ett test i söndags som såg ut som ditt första ungefär, sen tog jag ett till igår och då såg jag inget streck eller skugga alls.. ska snart ta ett digitalt o se vad det säger, bim på onsdag eller torsdag. Lite osäker.

Håller tummarna för att du snart får ett plus <3

Då är vi på samma dag, har också bim onsdag eller torsdag, håller tummarna för dig med!!
  • septemberbarn123

Nån annan här med pcos?

La in bilder på mina grav tester som jag tagit igår och idag, enligt appen ska jag ha bim på torsdag men har inte fått mens själv sedan hösten förra året, mina senaste två menstruationer fick jag med hjälp av provera. Nån med erfarenhet av provera?

Mina ?plus? på testerna jag tagit är nästan obefintliga, kan jag sätta igång med en ny kur provera eller bör jag vänta till efter bim?

Har knappt haft en egen ägglossning sedan förra hösten förutom runt den 22 juni detta år. Dock borde mina graviditetstester vara starkare om jag nu lyckades bli gravid på den ägglossningen jag hade för 2 veckor sedan..

åh vet inte vad jag ska göra, behöver höra mirakelhistorier för just nu är jag inställd på att aldrig någonsin kunna bli gravid

• septemberbarn123

Hade bim runt 8/7, tog ett test den 6/7 där jag såg ett svagt streck. Därefter har alla test varit negativa utom ett test igår där strecket var lika svagt som för en vecka sedan..

har jätteont i mina bröstvårtor och min sambo har påpekat att mina bröst ser större ut.. fattar ingenting då jag har exakt samma symtom som när jag lyckats bli gravid en gång tidigare, men får inget utslag på testerna, nån som vet om rfsu verkligen kan visa så fel?

• septemberbarn123
    Anonym (JG) skrev 2021-07-12 12:50:08 följande:

Med tanke på att du är 4 dagar över tiden tycker jag du borde prova digitalt

El du brukar vara så sen ibland?

Tog ett digitalt den 7/7 som visade negativt, har pcos så min menscykel är väldigt oregelbunden. Har fått min mens de senaste två månaderna tack vare att jag fick provera utskrivet. Har nästintill ingen ägglossning eller så visar stickorna på ägglossning flera gånger om månaden..

Dock är juni den första månaden på ett år där jag fått fullt ut positivt utslag på ett äl test endast en gång på en månad
  • septemberbarn123

Såhär har testerna sett ut 3 gånger under en veckas tid, jag ser något svagt men kanske inbillar mig. Såg exakt lika ut för en vecka sen så om det vore positivt tycker jag att det borde ha ökat ..

Svar på tråden BIM JULI