• Elin11989

BIM JULI

Glad midsommar alla fina tjejer! <3 Hoppas att ni får en mysig dag!

• Elin11989

Idag på ÄL+6 damp min temp ner lite och jag hoppas att det är en såkallad implantationsdipp ;) igår mådde jag illa till och från som jag vissa månader gör i samband med ägglossning, tänker att det kanske var hormonpåslag inför att ägget ska fästa, allt hoppas man ju på i dessa dagar, tur att andra människor inte vet hur man dagarna i enda analyserar varenda litet symtom för då skulle dom tro att man är galen ;)

• Elin11989

Någon som har koll på vilka testa tidigt tester som är bäst? Förra månaden provade jag baby plans stickor och dom funkade bra, gav inga spökstreck. Har ni andra tips?

• Elin11989

Jag har fortsatt tempa trots semester men hoppat över någon morgon om jag sovit väldigt dåligt eller somnat sent, har inte märkt någon skillnad på tempen om jag går upp normala 5 när jag jobbar eller 9-11 när jag är ledig ;) tror viktigaste är att man sovit minst 5 timmar

• Elin11989
    mangelica skrev 2021-06-28 10:08:32 följande:

Min tempratur va seg upp efter äl denna månaden, och idag fick jag en konstig dipp. Är på ca äl+5 idag.

Jag hade en dipp på ÄL+6, verkar vara vanligt och kan bero på att ägget fäst :)
  • Elin11989
    mangelica skrev 2021-06-28 12:01:14 följande:

Vad spännande!, lust att dela din kurva?

Vi fprbhpllabtummarna för att det är så då :)<3

Här är min kurva :)
  • Elin11989

Äl+11 och idag har jag tagit mitt första test, en vanlig rfsu sticka då de var vad jag hade hemma, ett väldigt svagt streck finns där faktiskt men törs inte riktigt tro på de än så kommer köpa fler test idag, rädd för spökstreck då jag fått det tidigare på rfsu

• Elin11989
    Anonym (Bebisdrömmar) skrev 2021-06-30 09:48:47 följande:

När räknar ni äl? Är det från positivt äl-test eller från när ägget släpper?

Dagen efter positivt ÄL test är jag ganska säker på att min Äl var så jag räknar från då :)
  • Elin11989
    Anonym (JG) skrev 2021-06-30 12:16:56 följande:

Ni som tar äl-test hur mycket skiljer dagarna sig i förhållande till app?

Känns som jag har äl idag. Värk i äggstockarna men appen visar äl på lördag?

För mig stämde Äl i ena appen med positivt test men inte i andra appen, däremot stämmer inte BIM, enligt appen är bim 17 dagar efter ÄL vilket jag aldrig har, brukar alltid vara ganska exakt 14 dagar i mellan
  • Elin11989

Imorse visade testet en svag skugga på ÄL+11, nu ikväll eller natt rättare sagt tog jag två nya test och på båda syns ett svagt streck, svårt att få på bild men båda strecken kom inom 5 min och syns utan att vända och vrida. Vågar man tro att det är ett plus på riktigt?
Svar på tråden BIM JULI