BIM JULI
Hänger gärna med :) BIM 4 juli
Hänger gärna med :) BIM 4 juli
Var beställde du den ifrån? :)
Mina cyklar är ganska exakt 31 dagar så det är enkelt att räkna, använder också en app men har märkt att min ägglossning inte inträffar exakt när appen tycker att den borde :)
X/7 Längtar efter dig (4e försöket, 1 MF)
4/7 Elin11989 31 år (3e försöket 3:e barnet)
4/7 DrLavernius, 27år (3e försöket, första barnet)
5/7 Mamma8212 (2a försöket, 3 barn)
5/7 mangelica92 (2a försöket på barn nr 6)
6/7 Anonym (bebisdrömmar) (3e försöket, 1 barn, 1 ängel)
7/7 Hallonglass91, 30 år (4e försöket första barnet, 1 MA)
11/7 PrettyMoon, 30 år (Andra försöket, första barnet)
Den här månaden provar jag med apiforce, rosenrot och extra b vitamin förutom det vanliga vitaminerna som jag alltid äter (omega 3, folsyra, multi kvinna) Kör ni med något sånt? Jag ska som sagt också testa tempa plus digitala ÄL stickor :)
Samma här, både ettan och tvåan blev till på första försöket men det är 9 år sen tvåan föddes så hade räknat med att det skulle ta lite längre tid denna gång men ändå blir man lite orolig och besviken såklart
Samma för mig förra månaden, den var mycket senare än appen sa. Hur är det för dig? Är din ÄL tidigare eller senare?
Jag kör omega 3 och multi kvinna. Ska köra ÄL stickor denna månad också. Inget annat tror jag nu men får se ifall ni inspirerar en till något annat. Spännande med apiforce, känner du någon som provat det och som tyckte det fungerade bättre att bli gravid med det? :)
Skönt att det är fler som känner som jag trotts att man ännu är ganska så ung. Mina yngsta blir 4 i sommar så det är några år sedan för mig med sedan jag blev gravid sist, lite skrämmande faktiskt haha xD