BIM JULI
PrettyMoon skrev 2021-06-09 12:04:31 följande:
Tack för svar!
Kanske en dum fråga, men allt det här är nytt för mig... Har man liksom en sticka med engångsremsor som samlar urinet eller slänger man varje sticka ändå?
Sen undrar jag rent allmänt hur folk resonerar kring vilka "insatser man ska sätta in" (haha låter som en militärkupp, det här), typ tempning o.s.v.? Hur snabbt började ni med det? Jag vet liksom inte om man ska köra "all in" från början. Vill så klart plussa snabbt, men är rädd att det ska kännas så omständligt och att jag då blir ännu mer besviken om jag inte plussar....
Tror det är mycket upp till var och en, egentligen måste man ju inte göra något annat än ha sex typ varannan, var tredje dag från mensen fram till man vet att ägglossningen passerat, varje dag runt ägglossning är ju bra. Då har man liksom gjort vad man kan. Vissa blir bara stressade av allt med stickor och temp och kosttillskott och då är de ju absolut bäst att låta bli. Jag själv känner både och. Jag blir stressad av de men ännu mer stressad om jag vet att jag inte gjort allt jag kan så det är svårt, man måste känna in från månad till månad tror jag, förra månaden var jag mer stressad medan denna månad känns mer som ett roligt projekt