Han är svartsjuk på mitt ex
Hej.
Jag har en son som är 12 år och som bor mest hos sin pappa. Igår var jag hemma hos dom och bakade o umgicks. Senare bjöd jag dit min sambo så han också skulle få lite fika. So far so Good. Sen började jag och pappan till min son fylla i ett frågeformulär för npf-utredning och det var 65 frågor så det tog sin tid. Sambon satt mellan mig och pappan så efter testfrågorna var besvarade satt vi o skrattade och hade trevligt. Senare var det dags o åka hem o laga middag. I bilen började sambon tjafsa om varför jag var hos sonen o pappan så länge o varför jag bjöd dit honom om vi skulle fylla i formuläret just igår. Han började även ifrågasätta varför jag ibland sover över hos dom, vilket bara hänt en gång o då sover jag i sonens rum på hans soffa. Jag ser det som att sambon bara är svartsjuk o inte vet hur han ska hantera det.... Ska jag inte få vara hos min son så länge jag vill?? Har haft andra partners innan som inte brytt sig alls, eller bara tyckt det varit helt naturligt att jag sover hos dom... Har ni nåt råd o ge till mig?