• Ericky

BF Februari 2022

Trodde aldrig jag skulle få starta en sådan här tråd, men efter 10 månaders tröstlösa försök har vi nu äntligen plussat! Klart och tydligt på Clearblue digital :) 

Jag har haft ett jättestort stöd i BIM-trådarna jag varit med i sedan start och vill därför gärna fortsätta hänga på FL med ett nytt gäng för att dela erfarenheter och annat under resans gång :)

Jag får lite olika resultat på BF-datum. Min app som är mer personifierad säger 5 februari medan sidor på nätet där man kan räkna ut själv säger 30 januari. Väljer att gå efter min app. 

Gruppen är öppen för alla, men vore kul att höra hur länge ni andra förskt och om det är ert första barn eller ett syskon :)

Ericky, BF 5 februari 2022, tog sig på 10e försöket och vi väntar vårt första barn

• Svar på tråden BF Februari 2022
  • JooCee
    Lita89 skrev 2021-05-26 14:52:17 följande:

Jag hoppar väl in här med skräckblandad förtjusning ???????? vi hade väl inte tänkt oss syskon riktigt än, men barn planerar man visst inte? bf mellan 29/1-5/2, gick över 11 dagar med första barnet så räknar med att gå över igen :)

Grattis!! Hur gammalt är syskonet? :)
  • JooCee

Tog mitt första CB test idag BIM-dagen till ära, har tidigare bara testat med billiga stickor. Resultatet var tveklöst positivt trots att jag tog det mitt på dagen och efter flera stora glas vatten. Blir nästan nojig att det ska vara två där inne, eller det skulle väl också vara härligt... men hehe

• Lita89
    JooCee skrev 2021-05-26 22:00:41 följande:

Grattis!! Hur gammalt är syskonet? :)

Tack!! 14 månader! Så pirrigt, hur ska det gå med två små osv :). Väntar du första?
  • kanien

Hej ????

Plussade på digitalt redan i söndags, då enbart på äl+9. Har 3 graviditeter sedan tidigare och har plussat tidigt med alla. Dock ?bara? 2 barn då senaste graviditeten slutade i MA

Jag har två tjejer på 5 & 6år, och jag och min man (pappan till alla barn) har försökt på ett syskon i 1,5år. Jag plussade efter 10mån men i v.8 upptäcktes att det ej fanns hjärtslag. Jag gick gå igenom 3 cytotec behandlingar innan allting var ute och det tog totalt 3mån. Blev ?färdig? med missfallet i slutet på januari, och fick nu vårat plus 5mån senare.

Mitt bf är enligt appen 4/2.

Ska bli skönt att få följas åt i detta. Jag har en väldigt bra magkänsla denna gång iaf <3

Jag är 32år och min man 36år.

• JooCee
    kanien skrev 2021-05-26 23:02:35 följande:

Hej ????

Plussade på digitalt redan i söndags, då enbart på äl+9. Har 3 graviditeter sedan tidigare och har plussat tidigt med alla. Dock ?bara? 2 barn då senaste graviditeten slutade i MA

Jag har två tjejer på 5 & 6år, och jag och min man (pappan till alla barn) har försökt på ett syskon i 1,5år. Jag plussade efter 10mån men i v.8 upptäcktes att det ej fanns hjärtslag. Jag gick gå igenom 3 cytotec behandlingar innan allting var ute och det tog totalt 3mån. Blev ?färdig? med missfallet i slutet på januari, och fick nu vårat plus 5mån senare.

Mitt bf är enligt appen 4/2.

Ska bli skönt att få följas åt i detta. Jag har en väldigt bra magkänsla denna gång iaf <3

Jag är 32år och min man 36år.

Vad kul, grattis! Jag har också två kiddosar sedan tidigare men de är stora, äldsta kmr vara 16 och yngsta 12 när bebis kommer, själv är jag 37.

Jag hade ägglossning runt 11e, kändes ägget fästa 14/5 och testade positivt 19/5 på äl+8.
  • 33villbligravid
    Ericky skrev 2021-05-26 20:38:23 följande:

Känns så tråkigt att behöva lämna tråden jag var så glad över att ha fått starta, men missfallet är ett faktum idag med blödningar som en mens och ordentlig mensvärk. Och fortsatt svaga gravtest.

Önskar alla er andra stort lycka till <3

Väldigt ledsamt att höra! Men nu vet du att ni kan bli gravida i alla fall. Det kanske inte känns som en tröst, men det är på riktigt ett jättebra tecken för framtiden. Ta hand om dig och lycka till <3
  • Smimix

Kikar in här jag också! Bf 3e feb med 3e barnet som tog sig på 3e försöket. Hoppas bara på att det inte är tre stycken där inne haha!!

• kanien
    Ericky skrev 2021-05-26 20:38:23 följande:

Känns så tråkigt att behöva lämna tråden jag var så glad över att ha fått starta, men missfallet är ett faktum idag med blödningar som en mens och ordentlig mensvärk. Och fortsatt svaga gravtest.

Önskar alla er andra stort lycka till <3

Beklagar verkligen, vet precis hur det känns. Det är snart eran tur igen ??
  • Jonnanittio

Någon mer som fortsätter testa fast att ni plussat? Vet att det är heltokigt men jag testar tills testlinjen är starkare än kontrollstrecket och jag får 3+ på digitala. Haft många missfall tidigare och då har jag haft svaga test eller test som inte ökat i styrka.. Vet att det inte är någon garanti osv. Men det här känns bra för att vara äl +13 <3

Noll symtom än så länge dock.

• kanien

Bara jag som redan har symtom sedan nån dag tillbaka? Har bim idag egentligen. Mår som en riktigt jäkla bakfylla och är yrslig/illamående och kallsvettas titt som tätt. Idag är det värre än igår..

Svar på tråden BF Februari 2022