Inlägg från: kanien |Visa alla inlägg
  • kanien

BF Februari 2022

Hej ????

Plussade på digitalt redan i söndags, då enbart på äl+9. Har 3 graviditeter sedan tidigare och har plussat tidigt med alla. Dock ?bara? 2 barn då senaste graviditeten slutade i MA

Jag har två tjejer på 5 & 6år, och jag och min man (pappan till alla barn) har försökt på ett syskon i 1,5år. Jag plussade efter 10mån men i v.8 upptäcktes att det ej fanns hjärtslag. Jag gick gå igenom 3 cytotec behandlingar innan allting var ute och det tog totalt 3mån. Blev ?färdig? med missfallet i slutet på januari, och fick nu vårat plus 5mån senare.

Mitt bf är enligt appen 4/2.

Ska bli skönt att få följas åt i detta. Jag har en väldigt bra magkänsla denna gång iaf <3

Jag är 32år och min man 36år.

• kanien
    Ericky skrev 2021-05-26 20:38:23 följande:

Känns så tråkigt att behöva lämna tråden jag var så glad över att ha fått starta, men missfallet är ett faktum idag med blödningar som en mens och ordentlig mensvärk. Och fortsatt svaga gravtest.

Önskar alla er andra stort lycka till <3

Beklagar verkligen, vet precis hur det känns. Det är snart eran tur igen ??
  • kanien

Bara jag som redan har symtom sedan nån dag tillbaka? Har bim idag egentligen. Mår som en riktigt jäkla bakfylla och är yrslig/illamående och kallsvettas titt som tätt. Idag är det värre än igår..

• kanien
    JooCee skrev 2021-05-27 22:43:46 följande:

Jag har symtom. Är llätt illamående, onda bröst, svullen från och till över livmodern, gasig i magen och lös avföring (sry för info), men mest TRÖTT.

Haha ja gaserna och avföringen är inte på topp här heller Idag ska jag ringa min bm för inskrivning. Har haft henne med dom andra 2 barnen + i höstas när jag fick MA så hon kommer bli jätte glad. Hon är helt fantastisk!
  • kanien
    Lita89 skrev 2021-05-28 14:06:22 följande:

Idag har jag ringt mvc för inskrivning! Allt blev så verkligt plötsligt :)) såklart kom en liten blödning idag bara för det.. blödde i förra grav också så är inte jätteorolig men kul känns det ju inte.

Har ni andra bokat tid för inskrivning?

Jag har tid hos bm redan på onsdag, och ett vul inbokat till 28/6
  • kanien
    Lita89 skrev 2021-05-29 10:06:33 följande:

Oooh härligt!! Får man fråga om anledningen till vul? Du behöver såklart inte svara om du inte vill!

Mest för att jag har möjlighet att göra ett. Ekebygyn i Uppsala tar emot alla som ringer, och det kostar bara 340kr. Sen hade jag ett MA i höstas som upptäcktes på vul i v.8, det tog 3mån och 3 cytotec doser innan allt var ute. Så det vore helt enkelt skönt att kolla, så man slipper gå och tro att man är gravid fram till rul för att sen upptäcka att det ej lever
Svar på tråden BF Februari 2022