Vilket flicknamn är finast?
Lillasyster heter Alice : )
Tar jätte gärna emot andra förslag också.
Lillasyster heter Alice : )
Tar jätte gärna emot andra förslag också.
Av dessa tycker jag lilly, men jag gillar kombinationen Lily-Rose bättre :)
Clamydia är rätt fint oxå!
Min dotter heter Lilly så det är mitt favoritnamn. Vi försöker också komma på ett namn till en lillasyster. Det är svårt?
Av era förslag så föredrar jag Hedda. Rejält även om det är lite väl smeknamnigt för min smak. Maja och Lilly är också okej.
Några förslag:
Klara, Ilse, Irma, Juni/Junia, Malva, Cleo, Essy, Edith, Franka, Alvina, Vera, Tove, Säga, Nora.
Av era förslag så föredrar jag Hedda. Rejält även om det är lite väl smeknamnigt för min smak. Maja och Lilly är också okej.
Några förslag:
Klara, Ilse, Irma, Juni/Junia, Malva, Cleo, Essy, Edith, Franka, Alvina, Vera, Tove, Säga, Nora.
Några förslag:
Ja det är så svårt . Jag har lättare med pojknamn. Vad har ni för förslag.
Namn jag gillar som mannen inte är lika på är Olivia , Alma, Freja och Wilma . Så jobbigt när man inte tycker lika haha .
Det absolut SISTA namnet jag skulle ge till en liten dotter är CHARLIE! Säkert käckt och inne bland kändisar i dessa tider när vi ska vara så moderna och "könsöverskridande".....eller "kön" förresten......SÅ 1980. Är det ngt det finns gott om så är det vackra flicknamn. Jag kan ge 100 förslag på ett bräde! Jag skulle inte ens välja namnet Charlie till en pojke.
Det absolut SISTA namnet jag skulle ge till en liten dotter är CHARLIE! Säkert käckt och inne bland kändisar i dessa tider när vi ska vara så moderna och "könsöverskridande".....eller "kön" förresten......SÅ 1980. Är det ngt det finns gott om så är det vackra flicknamn. Jag kan ge 100 förslag på ett bräde! Jag skulle inte ens välja namnet Charlie till en pojke.