Vågar ni vaccinera er mot covid?
Det var hysteri när svininfluensan kom och alla som inte vaccinerade sig skulle man hata. Jag vaccinerade mig inte. Hur gick de för många som vaccinerade sig!
Det var hysteri när svininfluensan kom och alla som inte vaccinerade sig skulle man hata. Jag vaccinerade mig inte. Hur gick de för många som vaccinerade sig!
Jag tog Modernas vaccin första sprutan. Blev jättesjuk! Spydde som en gris. Hjärtat slog i 190?. Fick ingen luft. Teodde jag skulle svimma. Feber. Var sjuk i ca 2 dar.
Har inte anmält det nånstans. Orolig inför andra sprutan
~4500st corona virus finns, så ingen grundlig introduktionskurs om patogener inser jag.
Inte ens någon verkar det som och med tanke på du missat vad Dr-. Carrol berättar för oss, hans arbete betyder när det är slutfört att man kan tillverka 100% vaccin och botemedel för varje område av virus man komplett slutför katalogiseringen av dessa virusstammar.
Andra virus kan ha många mer varianter än ynka ~4500 som på coronvioruset.
Enbart sju coronavirus kan infektera människor, och ett av de sju är det som ger COVID-19: www.webmd.com/lung/coronavirus-strains
Dr. Carrol är världsledande på coronavirus och de andra virus stammarna, och är ute och letar i skog och mark för att hitta alla virus som finns(Ja, utom när trump stoppade hans viktiga arbete precis före COVID-19, vilket man fick ge sig direkt på när COVID-19 kom, så satans komiskt det var.) så man kan börja arbetet med botemedel och 100% vaccin.
Finns så mycket och läsa om Dr. Carolls arbeten att du aldrig kommer hinna läsa allt.
Nu pratar du inte om faktiska virus, utan om grupper.
Dr. Carroll letar efter var strain, och dessa som de letar efter säger dom är ~4500st.
Och på andra stammar är de upp emot 7-8000 enligt deras gissningar.