Vågar ni vaccinera er mot covid?
Källa?
Källa?
Då vet vi att du inte vill eller kan föra vetenskapliga diskussioner eller klarar av att hitta vetenskapliga källor till ditt nonsensspridande.
MEtt av många exempel är att det förekommit en vattkoppspandemi. Det har det inte.
Han har redan erkänt att han inte för vetenskapliga diskussioner och därför bara svamlar.
Läs ditt eget inlägg 558.
Vad menar du?
Menar du att ditt "bevis" på att Covid-19 är väldigt mycket mer smittsamt än vattkoppor är att vi har en Corona-pandemi?
Kan du inte vara lite mer seriös och länka till någonting som stödjer ditt påstående?
Jag har gett dig tre länkar:
En som talar om vad R0 är (mått på smittsamhet) En som anger R0 för Covid-19 (WHO) En som anger R0 för vattkoppor (Cambridge) Någon annan i tråden gav dig en länk en annan länk där det stod, jag citerar:
"?We haven?t seen anything this transmissible in our lifetime outside of measles and chicken pox,?"
Behöver du en översättning?
Du påstår saker men kan inte ge en enda länk (behöver ej vara en vetenskaplig artikel), inte någonting som stödjer ditt påstående annat än "titta ut i verkligheten", "googla", "jag är sjuksköterska", dvs lika bra som "goddag yx-skaft"
100-200 smittade per dag? Var då någonstans?
Jo, precis så, länkar som motsäger det du säger.
Kan du ge en enda länk, någonting, som stödjer det du påstår. Det verkar inte som att du kan det.
Till skillnad från dig har Moa presenterat länkar till vetenskapliga tidskrifter som underlag för sina ståndpunkter. Du har inte lyckats med en enda källa.