Vågar ni vaccinera er mot covid?
Det betyder jag har rätt, då du undviker att understödja dina fel/desinformationer med faktiskt text som berättar att jag har fel
DU svarar aldrig på saker som du insett att "Oops där hade jag fel.".
Desinformation blir det var gång du upprepar nått som du redan vet om är fel, och att låtsas är samma sak som det.
Hade du däremot sagt ett fel och sen rättat till det när fakta trillade in, och sen inte upprepat det mer.
Ja, då självklart är det inte en desinformation, desinformation blir det när man upprepar fel och hopas någon går på det.
Fem myror är inte fler än fyra elefanter, även om du tror du kan ta bort biljarder.
Trodde du inte vi skulle märka du hade exkluderat ALLA de miljarder som fått vattkoppor?
SÅ du glömt av dessa VARJE gång du tror du säger nått om att COVID-19 skulle var mer smittsamt än vattkoppor.
Varför du upprepar att vattkoppor inte blir till pandemi är det ingen som vet dock, för vi alla vet att vattkoppor inte orsakar pandemier.
Du kan kanske pröva att svara på frågan jag ställt dig ett antal gånger nu, nämligen: Vad är det för desinformation jag har kommit med?
"Fem myror är inte fler än fyra elefanter, även om du tror du kan ta bort biljarder." Så fem är mindre en fyra enligt dig? Hur var det egentligen med matematiken?
Var har jag exkluderat ALLA de miljoner som haft/fått vattkoppor?
Här är mina frågor till dig:
Vad är det för desinformation jag har kommit med?
Så fem är mindre en fyra enligt dig? Hur var det egentligen med matematiken?
Var har jag exkluderat ALLA de miljoner som haft/fått vattkoppor?
Du kanske för en gångs skull kan svara på dem.