Vågar ni vaccinera er mot covid?
Tack för du berättar om denna uppföljning som sker, du vet den som du försökt låtsas om inte existerar.
Man kan inte hitta på sånt här själv, tack.
Ja, jag berättade att prevalensen för blodproppar är för låg att inte ignorera pga nyttar vida vida överstiger nyttan.
Varför du gör det till annat, får du ta med dig själv, men antar du inser att det är svårt och upprätta hålla alla fel du skrivit.
Men kanske du snart inser att vattkoppor är mångfalt mer smittsamt än COVID-19.
Man har en löpande uppföljning, det har de klart och tydligt visat oss sker också och speciellt med blodpropparna.
Du för ett argument emot dig själv, och varför är en bra fråga, vill du inte ha sagt nått?
De som mår bra, behöver man inte följa upp.
Det handlar om en semantisk uppföljning för denna användare, där denna användare vill ha sagt att vaccinet är ute på marknaden helt utan tester, studier eller uppföljning, som en typisk antivaccer brukar göra.
Jag vet inte varför man inbillar sig detta att slänger ut en medicin på marknaden och sen springer åt andra hållet.
Det rätta vi till en hel del efter neurosedynskandalen, och vi följer alltid upp mediciner, men inte på det svartvita sätt som epic vill tillstå och säga är enda sättet att följa upp nått.
Vilket givetvis är katastrofiskt fel, har svårt och förstå varför dessa fel upprepas och vad syftet skulle vara med denna desinformation.
Kan det var för göra användare på Familjeliv osäkra och rädda att de tar en medicin som uppenbarligen både hjälper och har en vansinnigt låg prevalens för svåra biverkningar.
Det är verkligen udda msåte jag tillstå och säga.