EpicF skrev 2021-05-23 22:19:34 följande:
Du kan inte säga att Prevalensen för att få anafylaktisk chock är 1 på 1.3 miljoner (doser) för det blir totalt fel, eftersom man kan få anafylastiak chock av nwr än enbart covid-vaccin.
Ta det med region Stockholm, ta det med mig är menlöst, då de säger detta.
Och det är fakta tills nått ändra sig, och det förstår även du.
EpicF skrev 2021-05-23 22:22:06 följande:
Jag frågade var dina siffror ang en livstidsprevalens på anafylaatiak chock av 1 på 1.3 miljoner kom ifrån? Eftersom det är det du påstår så undrar jag var det siffrorna kommer ifrån.
Läs igen, står inget om livstidsprevalens.
Du får läsa inläggen, för jag förstår nu varför det blir så fel för dig och det måste vara att du inte läser våra inlägg och varför det blir så tokigt ibland för dig.
Tills du läst igen där, så existerar inget att diskutera för mig innan du läst igen och korrekt.
EpicF skrev 2021-05-23 22:28:25 följande:
Fakta 1: vem som helst kan få anafylaktisk chock av corona vaccin. Precis vem som helst. Även om man ute fått det innan av andra vacciner och även om man inte är allergiskt. Det är dock ovanligt.
Fakta 2: Vem som helst kan få en allvarlig allergisk reaktion (ska inte blandas med anafylaktisk chock) av corona vaccin. Precis vem som helst. Även om man inte fått det av andra vacciner. Och även om man inte är allergisk.
Fakta 3: Vem som helst kan få en lindrig allergisk reaktion (ska inte blandas med anafylaktisk chock elller allvarmig allergisk reaktioner) corona vaccin. Precis vem som helst. Även om man inte fått det av andra vacciner. Och även om man inte är allergisk.
Fakta 4: Vem som helst kan få allvarliga biverkningar som kräver sjukhusvård. Dessa kan vara mycket obehagliga och skrämmande.
Fakta 5: Vem som helst kan få lindriga biverkningar, som i sig kan vara mycket obehagliga och skrämmande.
Och du är frågande varför folk är skeptiska, rädda och oroliga över coronavaccinet. Det är inte vara så antivaxxare så är skeptiska även vi vanligt folk kan vara skeptiska, rädda och oroliga över ett relativt nytt och oprövade vaccin. Det är helt naturligt och helt normalt. Och inget man behöver skrika antivaccare efter.
Ts fick en allvarlig biverkning. Är inte ett dugg konstigt eller onormalt att hon är rädd för att ta dos 2 och inte alls onormalt att hon frågar om andra vågar ta vaccinet.
1 Jaha, inget jag sagt emot ens.
2 Jaha, inget jag sagt emot ens.
3 Jaha, inget jag sagt emot ens.
4 Jaha, inget jag sagt emot ens.
5 Jaha, inget jag sagt emot ens.
Dock är min fråga specifik för fallet, och det är de detaljerna jag väntar på.
Men dock är det så extremt sällsynt att det är FANTASTISKT vi fått en till FL.
Men finns liksom inget att diskutera innan dessa har kommit.
Dock finner jag din iver att prata om annat som sjukligt intressant, what gives?