Vågar ni vaccinera er mot covid?
Biverkningar följa inte heller upp nämnvärt och absolut inte av läkemedelsbolagen. Det är isåfall om man har en bra läkare som följer upp efter att man fått biverkningar, men det är tyvärr inte alla som har det.
Man borde ta blodprov för att exempelvis se på blättar efter vaccinationer. Då kan man se om det är förändringar och göra åtgärder före det blir allvarligt. Det är omöjligt att göra digitalt och inget läkemedelsbolagen gör. Det görs hos läkaren. Antingen på vc eller sjukhus.
Återigen; vad är det gör introduktionskurs du pratar om hela tiden? Du kanske för en gångsskull kan svara på det.
Du behöver inte oroa dig, de följer upp detta.
Jag vet inte vad det är för introduktionskurs som inte lär basala saker om läkarvetenskapen.
Då ska jag ta kontakt med Region Stockholm och påpeka att klyban på familjeliv menar att de har fel i det dem skriver.
Du har inget att säga utom meningslöst babbel. Du har inte ens koll på vad du själv har skrivit....
Ta ansvar för dina egna ord, nått jag aldrig tänker göra åt dig.
Gör du det, men det vi vi alla inte sker.
Det blir en del babbel om man ska rätta till någon som diskuterar med så många fel och låtsas om det aldrig sker.