EpicF skrev 2021-06-16 23:47:37 följande:
Ja, jag har mer utbildning. Och framförallt vet jag mer än dig. Men som sagt, du gör precis som du vill.
Jag vet vad som diskuteras. Vet du? Verkar inte som det...
Det är basic kunskap att veta att man aldrig ska vaccinera sig när man är sjuk.
www.1177.se/Stockholm/sjukdomar--besvar/lungo.../
Jag pratade också om att spela fotboll. Och som du borde veta så spelas fotboll med fötterna och inte händerna.
Rädd för dig, för att du hade gipsad arm? Vad utgjorde du för hot?
Jag har både spelat fotboll, ja spelat inte putta bollen mellan varandra, kört bil, cyklat och klättrat med bruten arm. Enda som var lite svårare var klättringen. Rekommenderas inte med bruten arm.
Dock berättar du att du vet mer än vaccinsamordnaren, varför du kommer med ad hominem där och mig, det är ingen som vet.
Kanske du kan utveckla ditt resonemang och vad jag har med en fackmans kunskaper som utan problem överträffar dina och med miltals också.
När ska du komma med en länk, undrar för denna handlade inte om det vi pratat om i tråden.
Och frågan är varför du är så övertygad att ha rätt, men aldrig påvisar det.
Jag kommer bara anta att du fabulerar om en stund och just pga avsaknaden av det efterfrågade.
DU kan omöjligen spelat fotboll riktigt, såklart springa runt och alla och leka, så är det inga problem.
Men vi som gillar spela fotboll som det är tänkt, så är det farligt att ha en klump på armen.
Den misshandel den tandläkaren gjorde på mig, gjorde så jag viftade med armarna.
Ett gips där blev då en farlig sak för henne och det har morsan sagt att tandläkaren var orolig för.
Hur så, tror du inget kan ske på det viset, eller vad är det du tror dig säga?
Undra då vi aldrig får reda på¨vad det har med saken och göra och antibiotika och vaccindosen.
Och att du aldrig någonsin kommer med den nämnda länken som påvisar ditt påstående.
Hur kan det var så svårt och på något som du är så övertygad om?
Vart är din länk för ditt påstående, och denna gång kan du ta med rätt saker.
Och det område min antibiotika är insatt på, då jag acceptera inte att du börjar prata om annat i hopp att vi ska inte fråga efter denna länk om just detta som jag lyft och berättat om och som inte ens är mina ord.
Utan bara en återgivning av en annans expertis, och en expertis du säger dig veta bättre än, men aldrig påvisar det.
Det komiska är att jag inte ens visst innan idag, men nu när du aldrig ger länk, så inser jag vad som är vad och det är inget av det du säger.
Och just pga du aldrig påvisar det.
EpicF skrev 2021-06-16 23:51:25 följande:
Gör det du, vad nu det hjälper då du oavsett gör som du vill.
Tror du på allvar att alla människor är likadana och reagerar likadant på vacciner och läkemedel?
Varför skulle jag inte vara medveten om alla som har dött?
Jaha.
Jag gör fortfarande inte som "jag vill", utan att det saknar betydelse vad jag vill i denna fråga om antibiotika.
Och utan du påvisar annat, så berättar du inget längre.
Varför skulle alla människor reagera lika på läkemedel för, det var en av de tokigaste påståenden jag hört i hela mitt liv
Faan folk regerar ju olika på tom vatten, dock är inte samtliga ~8 miljarder unika som jag misstänker kommer efteråt här.
Och om vatten inte passar dig, så kan vi hoppa på så mycket ingredienser att vi kan hålla på i åratal och påvisa hur folk reagerar olika på samma sak.
Den var väldigt tokig och självklar.
För hade man påstått annat, så hade man aldrig behövt göra studie på mer än en person, också självförklarande.
För det vet ju alla att det inte funkar så, och även du.
Ja, du kunde ha lurat mig väldigt många gånger nu.
EpicF skrev 2021-06-17 00:05:41 följande:
Och ändå har du fel.
Fel om vad?
Då vi redan vet om att inte vaccinet inte dödat ~15000 människor.
Så fel om vad?
Kan det vara så att du inte förstår hur man kommer fram till medicinsk nytta över skador?
För här är nyttan mångfalt större, så stor att det är tokigt ens prata om den.