EpicF skrev 2021-06-16 14:22:08 följande:
Jag har aldrig varit varken rätt för en fråga om en eventuell tredje spruta eller ens kommenterat det.
Jag påpekar enbart din icke-trovärdikga icke-vetenskapliga källa och det faktum att du inte har någon aning vad en trovärdig vetenskaplig källa är.
Det är komiskt att du alltid svarar "Goddag yxskaft" och duckar för de faktiska frågorna.
Visst kan det bero på svavelföreningarna i äggen. Eller så är det helt enkelt så att man upplever att de smakar äckligt efter en influensa/fökylning/covid-19 infektion. Vad det konkret beror på är irrelevant.
Man har adresserat att man kanske ska ställa frågan, facit kommer.
Dina svar ignorerar att du hade allt som krävdes för gå vidare och se vad Ali sagt om det.
Så länge du gör, kommer du aldrig ens prata om det jag diskuterar.
Och det bästa sav allt facit kommer, och jag har inte låst mig fast vid ett svar som du, så kan bli intressant sen i höst och då komemr vi få se en semantiklek.
Ja, det kan bero på svavelföreningarna i ägget, det betyder i sig att det omöjligt vara nått annat, men det förstås du också, så lite udda och konstigt nu.
EpicF skrev 2021-06-16 14:26:30 följande:
Nej, antibiotika är inget hinder för Pfizer vaccin. Men mam ska inte ta vaccin när man står på en antibiotika kur. Då får man göra klart kuren, bli frisk och sedan da vaccinet.
Nått som jag tänkte kunde vara så, jag får helt enkelt ringa till dom och fråga.
Komiskt nog sade jag till läkaren på VC att jag komemr ta spruta nästa vecka, och är det nåt med mig eller som komemr upp som gör att jag inte kan ta spruta, så säg till.
Inget sades, men ska ringa dom nu och boka om om det är ett måste.