EpicF skrev 2021-09-21 18:58:40 följande:
Du är den enda som pratar om vattkoppor i inlägg efter inlägg. Ingen annan, utan enbart du.
ja, och det är du som sade att COVID-19 är inte bara mer smittsamt än vattkoppor, utan MYCKET mer smittsamt.
Och detta vet vi är helt fel, då R0-talets medeltal är x~10 på vattkoppor mot COVID-19.
Och det komiska är att du säger du är utbildad, och ändå inte inser hur fel det är att COVID-19 är MYCKET mer smittsamt än vattkoppor.
Det är så fel det kan bli, och varför erkänner du inte felet som är så otroligt uppenbart för alls om har den allra minsta koll på dessa två patogener.
Det är en gåta, och felet kvarstår, enda sättet att detta försvinner, det är när du gör avbön och berättar du har helt fel.
EpicF skrev 2021-09-21 18:57:47 följande:
Så din åsikt är samma som sjukvården?
Vad är det för utbildning inom sjukvård och omsorg du syftar på?
Vårdbegreppet är inte synonymt med sjukvård, vilket du har fått för dig.
Jag skrev vad jag hade för utbildning. Hur du kan få det till att jag "berättar att jag inte förstår var en utbildning inom sjukvård och omsorg betyder" är en gåta. Inte speciellt ovanligt med dig dock. Du har för vana att vara osaklig och kryptisk med dina svar.
Det är sjukvårdens beprövade erfarenhet.
Säger du sjukvården ljuger?
Jag vet inte vad det är för kurs du gått som inte vet dessa saker, det kan bara du svara på varför denna gigantiska kunskapslucka existerar för dig och som du vägrar erkänna.