Bli ren på egen hand
Hej! Så har försökt ta hjälp av psykiatrin och andra ställen för att bli av med mitt tramadol missbruk men blir bara hänvisad vidare hela tiden. Så jag får ju ännu en gång ta tag i detta på egen hand. Det hela började med en destruktiv relation sen tog jag mig ur missbruket men sedan började jag tyvärr igen pågrund av min ångest. Halva min släkt är/var (nästan alla är döda) alkoholister eller narkomaner därav mina svårigheter att sluta gissar jag på. Jag går på jätte låga doser varje dag men det är den jäkla slut sprutten som är det värsta (abstinensen) biter av 10 mg från en 100mg cirka 4-6 gånger om dagen bara för att ni ska förstå enklare vilka små doser jag är på. Men ändå är det sista så svårt, då jag vill gå på en utbildning inom kort behöver jag vara drogfri då de tar drogtester via en pinne i munnen så vill skynda mig då jag annars måste tacka nej. Finns det någon som kan ge mig tips på hur jag ska göra eller kanske tipsa om läkemedel som hjälper min abstinens att inte vara så jobbig? Är 22 år så vill gärna inte ni dömmer mig eller är taskiga.. tar gärna emot tips.