BF Januari 2022 ????
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Tack snälla! :) Jag frågade faktiskt om jag kunde få ett tidigare ultraljud men hon sa att de inte brukar boka in tidigare än vecka sju då man ibland inte ser hjärtljud innan dess. Så då blir det onödig oro på nåt sett. Får försöka vara tålmodig helt enkelt.
Har du kört IVF eller naturligt?
Inget ivf för mig. Jag har oförskämt lätt att bli gravid, tydligen även denna gång, men innan jag fick min son så hade jag först ett sent missfall i vecka 16, och sen ett tidigt i vecka 6. Så jag även om jag njuter varje dag så vågar jag inte tänka att det kommer ett barn riktigt än.
Jag får höra vid inskrivningen om man kan få ett tidigt vul, men eventuellt bokar jag ett själv vid vecka 7+.
Hur mår ni alla i gruppen? Några symptom eller tankar som är nya?
Inget ivf för mig. Jag har oförskämt lätt att bli gravid, tydligen även denna gång, men innan jag fick min son så hade jag först ett sent missfall i vecka 16, och sen ett tidigt i vecka 6. Så jag även om jag njuter varje dag så vågar jag inte tänka att det kommer ett barn riktigt än.
Jag får höra vid inskrivningen om man kan få ett tidigt vul, men eventuellt bokar jag ett själv vid vecka 7+.
Hur mår ni alla i gruppen? Några symptom eller tankar som är nya?
Jag är en riktigt testoman, kan verkligen inte låta bli!
Det översta testet togs på ÄL+7, jag tyckte mig ana något svaaaaaaaagt där, sen fortsatte jag testa typ varannan dag. 4 dagar efter det första testet togs såg man strecket tydligt, det var svagt men ändå tydligt. Har fortsatt testa typ varannan dag sen dess, älskar att se stegringen!
Det nedersta testet togs imorse, dagen efter BIM :)
Jag är en riktigt testoman, kan verkligen inte låta bli!
Det översta testet togs på ÄL+7, jag tyckte mig ana något svaaaaaaaagt där, sen fortsatte jag testa typ varannan dag. 4 dagar efter det första testet togs såg man strecket tydligt, det var svagt men ändå tydligt. Har fortsatt testa typ varannan dag sen dess, älskar att se stegringen!
Det nedersta testet togs imorse, dagen efter BIM :)
Heej! Får man vara med i hemliga gruppen på facebook? Är i vecka sju och bf 7/1-22 :D
Här är en till!!! Är i v 4+5 nu. Fick tidigt mf i januari(v6), hoppas att denna vill fortsätta växa. Andra barnet
Här är en till!!! Är i v 4+5 nu. Fick tidigt mf i januari(v6), hoppas att denna vill fortsätta växa. Andra barnet