BF Januari 2022 ????
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Japp, har en med snart 30 medlemmar, skicka pm om du vill bli inbjuden
Jag vill gärna bli medlem BF januari 13:e 2022
Hej alla. Jag smyger in här också, trots att jag hittils bara fått ett svagt plus. Tror BF 16/1 - min ägglossning var försenad så vet inte exakt och hade endast ett väldigt svagt plus igår på vad som borde vara äl+13.
Andra försöket för att få andra barnet. Är 35 och har en 1,5-åring sen innan. Innan jag fick sonen så fick jag ett missfall i vecka 16 (för tidig vattenavgång på ett i övrigt friskt barn) och sen ett tidigt missfall i vecka 5. Så jag är väl medveten om att ett plus inte behöver betyda ett barn. Men är glad så länge det varar och det är ju roligare att få dela den glädjen med några andra :)
Jag tycker det är så himla tråkigt att alla BF-trådar på FL bara handlar om att hitta till en facebookgrupp. Sen dör tråden ut när man hittat FB-gruppen.
Vore ärligare att döpa tråden till nåt sånt då.
Jag är sugen på att starta en FL-tråd enbart för oss som hellre stannar på FL. vilka skulle vara intresserade?
Plussade idag efter två år med utredningar och hormonbehandling pga ofrivillig barnlöshet.
Men varit utan behandling under de senaste månaderna! Bf 17/1-22 enligt uträkning! :D
Plussade idag efter två år med utredningar och hormonbehandling pga ofrivillig barnlöshet.
Men varit utan behandling under de senaste månaderna! Bf 17/1-22 enligt uträkning! :D
Jag tycker det är så himla tråkigt att alla BF-trådar på FL bara handlar om att hitta till en facebookgrupp. Sen dör tråden ut när man hittat FB-gruppen.
Vore ärligare att döpa tråden till nåt sånt då.
Jag är sugen på att starta en FL-tråd enbart för oss som hellre stannar på FL. vilka skulle vara intresserade?
Ja lite trist är det, även om jag själv gått med i en fb-grupp. Jag kan absolut tänka mig att iallafall till en början hänga på två ställen :)
Grattis till plusset! Hur mår du? :)