Lofffsan skrev 2021-06-01 13:10:29 följande:
Åh vad härligt att få se :) alltså så häftigt när man får se den lille där inne och förstår att den är faktiskt i sin egna mage hehe!! ska ringa mottagningne nu så får vi se hur det går för mig imorgon!..
Åh, det kommer jag inte alls ihåg faktiskt! Vet att det var extremt liten risk (typ lägsta) men kommer inte ihåg några siffror tyvärr! Jag tror verkligen inte du behöver oroa dig alls. Försökt läsa på lite nu om både kub och nipt. Och då kub är en sannolikhet som kontrollerar olika perametra så är det som gjort är att hitta något om det skulle vara något. Därför väldigt svårt att få lägsta på alla perametra. Och sannolikheten du har tycker jag låter väldigt osannolik :)
Lofffsan skrev 2021-06-01 15:49:26 följande:
Det bli som väntat ingen kub för mig imorgon! Känns så jobbigt! :( fick en ny tid på måndag, är då i vecka 14+2 vilket är för långt gånget vanligtvis för kub, men bm sa att har vi tur så kanske fostret är någon dag mindre och att det då gör göra kub. Och fungerar det inte skulle vi diskutera med läkare om eventuellt andra möjligheter (nips gissar jag)... Så hoppas väl det går på måndag och att jag håller mig frisk nu!
Tack för de lugnande orden. Allt som går att oroa sig över ska man ju såklart oroa sig över :P
Men åh nej! Så himla typiskt att sjukdomen skulle komma precis nu också....Hoppas att du är någon dag kortare så det går att mäta nackspalten!!