jjkkll2 skrev 2021-07-28 13:01:49 följande:
Tack! Jaa fyy! Speciellt innan man börjar känna rörelser då får man ju ingen bekräftelse på att dom lever.
Nu är jag beräknad 3:e februari och har rul 15:e september. Har ju känt på mig från början att det är en flicka denna gången och kunde inte låta bli att lägga upp bilden i nub teorigrupp de sa flicka enligt nuben så det blir spännande att se om de stämmer på rul.
Hur mår du? Har du semester?
Okej :) inte så lång tid kvar! Eller ja tiden sniglar ju alltid inför ultraljud men förhoppningsvis gör sommaren att det går lite fortare:)
Jag har börjat känna (och Kunna se) ordentliga sparkar nu, min tös är en riktig liten galning mot kvällarna :) ÄLSKAR känslan!
Jag la också upp i sån grupp och alla gissade på tjej vilket stämde, dock har jag för mig att nubben kan resa sig till och med vecka 14 typ. Blir spännande att se på rul om även din magkänsla stämde!
Jag mår bra, har börjat älska att vara gravid! Jag spyr ibland än, om jag inte äter varannan timme så börjar jag må illa. Detta har ju (såklart) resulterat i att jag har gått upp rätt mycket i vikt, är i vecka 22 och har gått upp 6,5 kg vilket stressar mig så in i helvete. Inte egentligen för att väga mer utan de är mer siffran som stressar mig. Min bm rekommenderade mig att gå upp 13 kg under hela graviditeten och jag har redan gått upp hälften :o
Jag har Semester/ ofrivillig ledighet till och med september när skolan börjar igen vilket faktiskt är väldigt skönt :) hur har du det?