• mangelica

BIM maj

Jojjans skrev 2021-05-09 06:20:05 följande:

Men HERREGUD! Jag var helt säker på att det var kört efter mitt test i onsdags. Har haft mina misstankar om att äl kom senare än den brukar tyckte jag tog hänsyn till det när jag tog mitt test i onsdags som var HELT blankt. Men när jag fortfarande inte fått min mens så tog jag ett till test och visst är det väl ingen tvekan? Vad sjukt! Jag har inte ens några symtom, och brukar alltid känna massor redan innan bim!

Grattis :D när hade du bim? Kanske finns hopp för mig ännu endå då? Haha har bim på tisdag men tvärblankt test idag!
  • mangelica
    Jojjans skrev 2021-05-09 06:20:05 följande:

Men HERREGUD! Jag var helt säker på att det var kört efter mitt test i onsdags. Har haft mina misstankar om att äl kom senare än den brukar tyckte jag tog hänsyn till det när jag tog mitt test i onsdags som var HELT blankt. Men när jag fortfarande inte fått min mens så tog jag ett till test och visst är det väl ingen tvekan? Vad sjukt! Jag har inte ens några symtom, och brukar alltid känna massor redan innan bim!

Grattis :D när hade du bim? Kanske finns hopp för mig ännu endå då? Haha har bim på tisdag men tvärblankt test idag!
  • mangelica

Idag är jag på äl+12 eller +13. För 3 dagar sedan fick jag en liten rosa flytning. Trodde ju dirrekt på nid blödning såklart. Dagen efter kom det i samma mängd en liten ljusbrun flytning och så fick jag (vad som visade sig vara) ett tydligt spökstreck och även igår spök. Idag tog jag clearblue erly som va tvärblankt! Har bim på måndag eller på tisdag, alltså imorgon eller i övermorgon. Tempen fortsatt hög.

Jag har tappat hoppet denna månaden nu tyvärr.

Känner att om det skulle varit något så skulle det ha visat nu!

• mangelica
    Fjonkis skrev 2021-05-09 08:46:11 följande:

Hörrni!! Ser ni strecket?

Det är rosa och syns tydligt i verkligheten Detta måste vara positivt? Visste att jag måste vara gravid när jag har så himla ont i brösten! Wow! Ska ta ett digitalt imorgon.

Man ser tydligt, grattis :)<3
  • mangelica
    Elise96 skrev 2021-05-09 11:42:01 följande:

Mitt negativa test igår blev idag positivt på ÄL+10!! Fattar verkligen ingenting samtidigt som vi är så chockade och ödmjuka över att det fick på första försöket. Velade om jag skulle posta om det här för har sån stor respekt och skuldkänslor för alla som kämpat länge och så gick det så lätt för oss. En känslig resa för alla, håller tummarna extra hårt för alla i gruppen <3

Grattis, så kul för er :)<3
  • mangelica

Asså så konstigt, jag har nu i 3 dagar haft lite rosa bruna flytningar vid ungefär 1-2 tillfällen per dessa 3 dagar. Jag vet inte vad jag ska tro! Testen är tok negativa och jag har bim imorgon eller på tisdag. Äl+12eller +13. Någon som haft en nidblödning i 3 dagar och ändå inte plussat förens några dagar senare? Känner mig förvirrad så jag ALDRIG har mellanblödningar eller ens lite rosa innan mensen kommer, den kommer dirrekt likt ett niagarafall. Så förvirrad, och hoppet tär på mig nu känner jag!

• mangelica
    Thess85 skrev 2021-05-09 16:31:40 följande:

Försökt i 6 månader, denna månaden va enda månaden vi faktiskt inte försökt pricka in äl.

Har bim imorgon men igår gick jag en ljusrosa flytning under två toalettbesök sen inget mer.

Testade mig idag och jag vågar kanske hoppas

Det är positivt :)
  • mangelica
    Thess85 skrev 2021-05-09 16:31:40 följande:

Försökt i 6 månader, denna månaden va enda månaden vi faktiskt inte försökt pricka in äl.

Har bim imorgon men igår gick jag en ljusrosa flytning under två toalettbesök sen inget mer.

Testade mig idag och jag vågar kanske hoppas

Det är positivt :)
  • mangelica

Någon som kan se något? Båda bilderna är tagna inom tiden. Blev så less imorse för det inte va starkare så orkade inte analysera så noga. Tog bara några bilder och lämnade testen i skåpet sen. Äl+10 va första dagen som jag fick lite rosa på pappret, har varit varje dag nu. Så ska man gå efter blödningarna så började jag producera hormon för bara 3 dagar sedan (eftersom det är först när ägget fäster man börjar produvera hormon).

Vad tror ni?
  • mangelica
    Fjonkis skrev 2021-05-09 21:03:32 följande:

Detta ser väl ut som ett streck eller? Jag tycker att jag ser något mellan prickarna där..

Ja där ser jag med ett sträck! Hoppas bara det blir starkare imorgon! :)
  • mangelica
    mollyoshea skrev 2021-05-09 22:03:23 följande:

Ahhhhh!!!! Jag plussade precis, ÄL +8 och nu på kvällen. Så otroligt osannolikt. Mensen kom aldrig idag (haft superkort lutealfas pga amning osv) så jag kunde inte låta bli att ta ett digitalt test. Gravid 1-2!

Grattis, gud så kul :)<3
  • mangelica

Ny har jag fått min mens :(. Jag visste ju att vi va uteblite sent med försöken denna månad, men endp blir det ju en besvikelse såklart. Jaja, vi får ta tag i vårat första "riktiga" försösk (som vi har bättre koll på när äl är osv) denna cykeln och hoppas på att vi plussar i juni. Hoppar därmed över till juni tråden, och önskar er alla som har bim kvar i maj ett STORT lycka till, och ett BAMSE grattis till er alla som plussat! Bra kämpat :)<3

Kommer kolla in I gruppen och se hur det går för er emellanåt ;)<3

Uppdaterar listan.

1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT

5/5 amandannn PLUSSAT

7/5 Goldenwings1

8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

9/5 mollyoshea PLUSSAT

10/5 Juniprinsen

10/5 Elise96 PLUSSAT

10/5 Trubadurenstjej

10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)

13/5 QueenS

15/5 Ugglans

15/5 Fjonkis PLUSSAT

16/5 Lotgardet

18/5 muffins88

19/5 Inorina

20/5 senapp,

21/5 Secret A

22/5 Lo908

23/4 Linneado

29/5 FruBjörk, jeannollåtta

Svar på tråden BIM maj