• mangelica

BIM maj

Fjonkis skrev 2021-05-07 08:34:25 följande:

Negativ idag igen. Jag inbillar mig att jag ser en skugga där strecket egentligen ska vara. Jaja nytt test väntar imorgon:)

Jag inbillar mig oxo skuggor hela tiden haha! Galet vad man kan få hjärnspöken av detta haha xD. Men det är suuuper tidigt för dig ennu! Så jag håller alla tummar och tår :)<3
  • mangelica
    Fjonkis skrev 2021-05-07 08:50:12 följande:

Nu typ 15 min efter jag tog testet så ser jag strecket (eller snarare skuggan) starkare, vet att det inte spelar någon roll för det gått för lång tid. Men vad jag är nyfiken på morgondagens test nu. Kommer bli en lååång fredag. Ska dessutom jobba hela kvällen också..

Men samma här idag! :O. Jämför torksträcket med gårdagens test och då är det super tydligt, skickar med bild!

• mangelica
    mangelica skrev 2021-05-07 09:02:38 följande:

Men samma här idag! :O. Jämför torksträcket med gårdagens test och då är det super tydligt, skickar med bild!

Haha så syns det inte alls hör när man laddar upp hahahahah
  • mangelica
    Juniprinsen skrev 2021-05-07 12:38:37 följande:

Åh vad spännande, håller tummarna för er båda! Det är så roligt att kunna följa hur det går för er andra

BIM -3 el -2 här. Skulle egentligen hålla mig några dagar men kunde inte hålla mig så testade i morse, blankt. Tycker rent generellt att det är svårt att tyda dessa stickor...

Känner mig fortfarande (lite) hoppfull  

Jag håller med dig, jag blir lika engagerad i att killa på er andras test som jag är för att titta på mina! Man vill så gärna se pluss, för vems pluss det än är känner man sig glad nör man ser det :)<3.

Bim-3 eller -4 för mig! Ska ha mena måndag eller tisdag. Vad brukar du testa med för stickor? . Idag känner jag mig så extremt trött. Som att någon har klubbat till mig och jag vill bara sova :(.
  • mangelica
    Fjonkis skrev 2021-05-07 14:10:47 följande:

[quote=81111530][quote-nick]mangelica skrev 2021-05-07 09:10:44 följande:[/quote-nick]

Denna bilden ser jag faktiskt en grå skugga på. Sen om det är tork/spök eller plus vet jag inte men.. hoppas!![/quote]

Jag hoppas :D jag ser att det är rosa i verkligheten :)
  • mangelica
    Fjonkis skrev 2021-05-07 13:31:32 följande:

Tack!:) tycker också det är kul att gå in här på tråden på förmiddagarna och se om någon laddat upp en ny bild.

Jag går och får för mig massa symtom nu också. Inbillning såklart. Men det jag faktiskt är fundersam över är mina bröst, tog en dusch nu innan jobbet och jag är öm i brösten! Jag har aldrig det annars, och det känns väldigt hoppfullt tycker jag.

Ja såklart du fortfarande ska ha hoppet uppe! Håller tummarna att du ska få ett plus nu till helgen:)<3

Ömma bröst har varit det absolut tidigaste tecknet för mig i alla mina 5 graviditeter hittills! Jag har otroligt ömma bröst jag med nu! Så jag hoppas på att nummer 6 bakas :)<3
  • mangelica

Äl+12 idag. Kan ana en skugga men vågar inte tro på det längre haha. Jag hade en brun flyrning igår. Ömma bröst fortfarande och min tempratur är fortfarande hög. Jag håller fortfarande tummarna, i verkligheten kan man se ett streck på testet, men det är ju sjukt svagt. :)
  • mangelica
    Bullen89 skrev 2021-05-08 08:27:43 följande:

Hej

Jag har Bim om några dagar ... lite oregelbunden så vet inte exakt , har testat med CB testa tidigt och ett väldigt tunt streck ... symptom som molande och lite ont i magen till och från men kan ju vara mens på g ????

Ngn som fått liknande på cb ????????

Jag kan se ett streck, men har inte så mycket erfarenhet av dessa tester tyvärr. Hoppas pp att det ökar :)
  • mangelica
    Fjonkis skrev 2021-05-08 07:12:16 följande:

Negativt idag igen. Jag kan se ett supersvagt streck precis som igår men vet som sagt inte om det betyder något. Hade ju ömma bröst igår, det har blivit värre. Som jag skrev har jag aldrig ömma bröst, kan inte minnas att jag ens haft det vid tidigare graviditeter, endast vid amning.

Men om brösten gör ont pga graviditet känns det som att jag borde få ett starkare plus.

Jag kan inte se något, men symptomen låter lovande :) det är ju super tidigt ennu, jag håller tummarna :)
Svar på tråden BIM maj