BIM maj
Negativ idag igen. Jag inbillar mig att jag ser en skugga där strecket egentligen ska vara. Jaja nytt test väntar imorgon:)
Negativ idag igen. Jag inbillar mig att jag ser en skugga där strecket egentligen ska vara. Jaja nytt test väntar imorgon:)
Nu typ 15 min efter jag tog testet så ser jag strecket (eller snarare skuggan) starkare, vet att det inte spelar någon roll för det gått för lång tid. Men vad jag är nyfiken på morgondagens test nu. Kommer bli en lååång fredag. Ska dessutom jobba hela kvällen också..
Men samma här idag! :O. Jämför torksträcket med gårdagens test och då är det super tydligt, skickar med bild!
Åh vad spännande, håller tummarna för er båda! Det är så roligt att kunna följa hur det går för er andra
BIM -3 el -2 här. Skulle egentligen hålla mig några dagar men kunde inte hålla mig så testade i morse, blankt. Tycker rent generellt att det är svårt att tyda dessa stickor...
Känner mig fortfarande (lite) hoppfull
[quote=81111530][quote-nick]mangelica skrev 2021-05-07 09:10:44 följande:[/quote-nick]
Tack!:) tycker också det är kul att gå in här på tråden på förmiddagarna och se om någon laddat upp en ny bild.
Jag går och får för mig massa symtom nu också. Inbillning såklart. Men det jag faktiskt är fundersam över är mina bröst, tog en dusch nu innan jobbet och jag är öm i brösten! Jag har aldrig det annars, och det känns väldigt hoppfullt tycker jag.
Ja såklart du fortfarande ska ha hoppet uppe! Håller tummarna att du ska få ett plus nu till helgen:)<3
Hej
Jag har Bim om några dagar ... lite oregelbunden så vet inte exakt , har testat med CB testa tidigt och ett väldigt tunt streck ... symptom som molande och lite ont i magen till och från men kan ju vara mens på g ????
Ngn som fått liknande på cb ????????
Negativt idag igen. Jag kan se ett supersvagt streck precis som igår men vet som sagt inte om det betyder något. Hade ju ömma bröst igår, det har blivit värre. Som jag skrev har jag aldrig ömma bröst, kan inte minnas att jag ens haft det vid tidigare graviditeter, endast vid amning.
Men om brösten gör ont pga graviditet känns det som att jag borde få ett starkare plus.