• mangelica

BIM maj

Juniprinsen skrev 2021-05-03 18:38:25 följande:

Det får vi hoppas att det blir! :) jag är också så pepp på att testa nu; har mitt Tidigt-test kommit i morgon kommer jag nog inte att kunna hålla mig, haha.

Hur går det förresten för er övriga här i tråden som har BIM på eller runt den 10 maj? Har ni börjat testa eller håller ni er ett tag till? :)

Ja men kör! Så spännande och analysera andras test :D. Jag ska ta imorgin bitti och lägger upp här då :)
  • mangelica

Dagens test, lika blankt som igår :). Äl+8 bara. Bim-6. Kan som igår ana en skugga där strecket ska vara, men som sagt inget jag tror på. Om än kanske det är lite tjockare idag? Man hoppas ju alltid haha xD men tror att visar det inget när jag är på typ bim -2 då tappar jag hoppet! Men ännu så länge är hoppet pp topp hihi ^^
  • mangelica
    Stjärnhimmeln skrev 2021-05-04 10:56:35 följande:

Kan ju inte låta bli att dela. Det ökar fin!!

Så fint :)
  • mangelica
    Jojjans skrev 2021-05-04 13:03:58 följande:

Grattis till alla plus! Vad roligt med så många så här i början av tråden :)

Själv hade jag inget illamående imorse (vilket varit mitt enda symptom hittils). Imorgon är jag på äl+9 eller äl+11 och tänkte ta mitt första test. Är det blankt väntar jag har å mensen och har den inte kommit på lördag så tar jag ett nytt test då (brukar få mens på äl+13)

Ser fram emot att se ett test imorgon då :) håller tummarna!!!
  • mangelica

Äl+9 idag. Fortfarande kan jag ana en skugga, men förmodligen bara där strecket ska va. Kan dock ana en skugga på testa tidigt staven, vilket jag absolut inte kunde för 3 dagar sedan! Har sparat den gamla stickan för att se om där blev torkstereck, och inte ens det finns. Så ska bli spännande och se om där är något torksträck när jag kommer hem från jobbet pp den nya haha xD. Hoppet finns kvar iallafall :) någon som ser något?
  • mangelica

Äl+9 idag. Fortfarande kan jag ana en skugga, men förmodligen bara där strecket ska va. Kan dock ana en skugga på testa tidigt staven, vilket jag absolut inte kunde för 3 dagar sedan! Har sparat den gamla stickan för att se om där blev torkstereck, och inte ens det finns. Så ska bli spännande och se om där är något torksträck när jag kommer hem från jobbet pp den nya haha xD. Hoppet finns kvar iallafall :) någon som ser något?
  • mangelica
    DrLavernius skrev 2021-05-05 07:52:34 följande:

Kunde inte hålla mig och köpte ett tidigt test på väg hem från jobbet igår. Helt blankt nu på morgonen. Men håller hoppet uppe tills jag får mens eftersom det ändå är några dagar kvar, och min cykel kan variera med ett par dagar från gång till gång...

Vilken dag efter äl är du? Jag är på äl+9 idag och mina är inte några stycken på heller, bara skuggor där stecken ska vara värkar det som. Kanske mer idag men vi får se imorgon. :)
  • mangelica

Morgonens test. Äl+10. Bim-4. Super blanka dem med, nu börjar hoppet att tryta litegrann. Enligt min nc app så skedde min äl först på dag 15. Med sedan har den ändrat den till dag 16. Men jag har utgått från dag 15 som äl dag då jag morgonen dag 16 hade min tempraturökning.

Ja vi får se, känns lite tidigt ännu men börjar inse att det nog inte tagit sig denna gången.
  • mangelica
    ugglans skrev 2021-05-05 16:54:02 följande:

Har haft blodblandade (mest gammalt blod, rosa och mörkt) i fyra dagar. Tror jag haft ägglossning under dessa dagar också. Någon som upplevt samma?

Har du tagit äl test? Kanske du haft äl tidigare än di trott och detta va en nid blödning?
  • mangelica
    Fjonkis skrev 2021-05-06 10:09:04 följande:

Idag började testningen.

Så negativt det bara kan bli, haha men jag hade faktiskt inte förväntat mig något annat.

Dessa test verkar ändå bra för det är verkligen negativt, ingen skugga eller liknande.

Hoppas få se en skugga närmaste dagarna nu.

Med de andra barnen har jag plussat svagt på bim-4 och bim-2, det är ju ett par dagar dit.

Började också testa på äl+6 haha, super blankt då :P. Precis som nu haha!

Vad är det för test du använder? Tycker jag ser skuggor på nästan alla mina haha xD eller ja, jag ser området där färgen ska fastna! Jag hoppas dock att det bara är för tidigt ennu. Jag är på bim-4 idag. Så kanske fortfarande lite tidigt? Jag hoppas ju varje dag på att området ska vara lite mer synligt, för då kan man ju börja hoppas på riktigt :)
Svar på tråden BIM maj