• mangelica

BIM maj

mangelica skrev 2021-05-06 07:41:50 följande:

Morgonens test. Äl+10. Bim-4. Super blanka dem med, nu börjar hoppet att tryta litegrann. Enligt min nc app så skedde min äl först på dag 15. Med sedan har den ändrat den till dag 16. Men jag har utgått från dag 15 som äl dag då jag morgonen dag 16 hade min tempraturökning.

Ja vi får se, känns lite tidigt ännu men börjar inse att det nog inte tagit sig denna gången.

Kan någon se något på någon av mina tester?
  • mangelica
    Fjonkis skrev 2021-05-06 11:52:49 följande:

Dom är ifrån babyplan mina tester. Jag fick med dom när jag köpte clearblue digitala på billigatester.se tror jag det var.

Jag kan inte se något på dina tester, men det är ju faktiskt bim-4 för dig. Det kan fortfarande vara tidigt.

Jag plussade som sagt svaaagt på bim -2 med ena barnet. Så än finns det chans att det blir ett plus för dig:)

Okey, tack för att du tittade :). Jag själv sitter och "stirrar dit" ettstreck tror jag haha xD ja jag är bim-4 idag, kanske tillockmed bim-5 så jag håller nog hoppet uppe ett tag till :)<3
  • mangelica
    JosHed skrev 2021-05-06 12:01:34 följande:

Ser ingenting på dessa teser. Men är ett tag kvar till BIM va? Då kan det ju vara för tidigt :) 

Okey, tack för att du tittade :). Jag har bim-4 eller bim-5 idag, så jag håller nog hoppet uppe ett litetvtag till :)<3
  • mangelica
    Juniprinsen skrev 2021-05-06 12:33:30 följande:

Lycka till  

Ska också försöka att hållet hoppet uppe några dagar till

(BIM på måndag här)

Spännande, har bim på måndag eller tisdag :) hoppas mensen hållernsig borta för oss båda <3
  • mangelica
    JosHed skrev 2021-05-06 12:33:48 följande:

Ja men det är ju tidigt, finns fortfarande chans! Min förra gravidtet testade jag 5 dagar innan, helt blankt. Och sen dagen innan fann ett litet streck :) 

Tack, du ger mig hopp :)<3
  • mangelica

Fick rosa flytningar i em. Händer aldrig innan mens, dessutom är jag ju på bim-4 eller -5. Så för tidigt för mensen att komma tycker jag. Får se vad min tempratur säger imorgin bitti.

• mangelica

Dagens test! Äl+11. bim-3 eller -4.

Igår fick jag en ljusrosa flytning. Även väldigt ömma bröst och bröstvårtor. Temperaturen är idag fortsatt hög och jag kunde ana ett streck på den bredare stickan idag på riktigt. Men efter avläsningstiden så försvann sträcket! Någonnsom varit med om liknande?. Svårt att få på bild men hoppas ni ser något :). Jag har hopp! Om ägget fäste igår så blir det ju super tidigt även idag att testa.
  • mangelica

Dagens test! Äl+11. bim-3 eller -4.

Igår fick jag en ljusrosa flytning. Även väldigt ömma bröst och bröstvårtor. Temperaturen är idag fortsatt hög och jag kunde ana ett streck på den bredare stickan idag på riktigt. Men efter avläsningstiden så försvann sträcket! Någonnsom varit med om liknande?. Svårt att få på bild men hoppas ni ser något :). Jag har hopp! Om ägget fäste igår så blir det ju super tidigt även idag att testa.
  • mangelica
    JosHed skrev 2021-05-07 07:48:53 följande:

Ser tyvärr inget på bilderna, men håller tummen och tårna att ni plussat starkt snart ?? På RFSU så blir strecken sjukt mycket svagare några timmar efter (och man kan typ inte läsa av dem för ens efter 5 min, så är ett kort fönster på typ 30 sekunder xD) så kanske är likadant med dessa?

Ja, det gick att se ganska tydligt irl! Men sen försvann det! Och nu nör jag går och kollar så ser jag ett jätte tydligt torksträck! Jämför jag med gårdagens torksträck pp samma test är strecket super synligt. Blir lite förvirrande haha xD
Svar på tråden BIM maj