Fjonkis skrev 2021-04-28 07:45:00 följande:
Så frustrerande. Har kollat med ältester en/två gånger om dagen nu. Alla negativa, noll stegring. Jag borde ha äl idag. Inga känningar
Jag har inte heller fått någon stegring :(. Men har läst mycket om det, och jag har dragit slutsatsen av att alla inte får utslag på dem! Tydligen kan ökningen va så snabb att man kan missa den på ett par timmar!
Har ni endå försökt?
När jag och min sambo skulle skaffa vårat första barn så hade vi inga "hjälpmedel" alls. När jag va på typ dag 8 i cykeln så började vi ha sex varannan kväll fram tills att vi trodde det va äl, då låg vi typ 3 dagar i rad. Vi plussade direkt den gången. Dem andra är inte aktivt planerade men välkomna. Nu när vi försöker med nummer 6 (han skulle absolut inte ha fler, men ångrade sig) så ville vi verkligen gå igenom allt från början igen. Planering, tester, blöjor och skötväskor :D. Vi har det senaste året plockat bort allt som har med bebisar att göra, vi har haft alla bebisar framme i över 6 år! Vi har tillock med sålt av spjälsängar, skötbord och givit iväg alla kläder ^^. Så nu startar vi helt på noll och får känna spänningarna över att så småningom packa skötväska, bädda spjälsäng och köpa skötbord och blöjor igen :D<3. Våra yngsta somr tvillingar blir 4 i augusti <3