• Jojjans

BIM maj

lilly439 skrev 2021-05-11 22:00:11 följande:

Spännande info! :)

Överallt där jag läst säger man dag 5-7. I vissa källor har jag hittat att det är möjligt som tidigast dag 3. Man undrar varför de säger så olika.

Hmm 3 låter faktiskt orimligt, men allt mellan 5-10 är vad jag läst mig till. Det tar ju några dagar för ägget att dela sig tillräckligt många gånger för att vara redo att fästa, och som jag förstått det tar även resan genom äggledaren ner till livmodern flera dagar.
  • Jojjans
    Goldenwings1 skrev 2021-05-13 00:32:38 följande:

Jag fick ett plus idag! ??

Grattis!! Otroligt många plus denna tråd, så himla härligt!
  • Jojjans
    muffins88 skrev 2021-05-15 10:28:55 följande:

Vad säger ni om detta? :D

BIM-3

Jag ser absolut sträck på båda, men håller med föregående att det ena testet ser mer eller mindre ogiltigt ut. Ta ett digitalt i morgon tänker jag <3
  • Jojjans
    Ped ansvar skrev 2021-05-15 19:38:54 följande:

Aha, jag förstår :) jag testade mitt på dagen, hade svårt att vänta till imorgon bitti, haha. Jag såg ett tydligt, men svagt, rosa streck, så funderar på om det är positivt eller falskt/spökstreck..

Är det ett färgat streck så är det inte spök. Grattis! :)
  • Jojjans
    Ped ansvar skrev 2021-05-17 11:23:40 följande:

Vad tror ni? Predictor Early

Jag tycker jag anar något, håller tummarna!
  • Jojjans
    Lo908 skrev 2021-05-18 06:11:17 följande:

Idag var strecket på stickan lite starkare, så tog ett digitalt :)

Åå grattis!!
  • Jojjans
    blackpeach skrev 2021-05-18 07:26:23 följande:

Äl + 11 och fick detta. Kan man lita på så svagt på cb testa tidigt??

Ett streck är alltid ett streck så länge det har färg. Grattis!!
  • Jojjans
    pippi12345 skrev 2021-05-18 17:23:55 följande:

Skitkass bild ovan. Men nu kanske det syns :)

Ingen tvekan, grattis!!
  • Jojjans
    Jeannollåtta skrev 2021-05-19 17:11:16 följande:

Kanske en dum fråga. Men i helgen fick jag utslag på både digitalt ägglossningstest & sticka. Men heeeelt utan några symptom. Brukar annars få väldig molvärk. Nu först 4 dagar senare börjar denna molvärk komma. Jag har fortsatt med ägglossningsstickor för att se att stegringen går ner & den är nu nästa obefintlig. Kan jag ändå ha ägglossning nu? Jag tänker om jag aldrig hade det i helgen & att kroppen försöker nu igen. Men borde jag inte då ha stegring på testen fortfarande? Blir knäpp här hehe.

Positivt test är ju ingen garanti för att äl skett, så det kan ju vara så att kroppen försöker igen. Men då borde du ju få utslag igen precis som du säger. Jag skulle fortsätta testa med stickor några dagar till ifall äl inte skett ännu.
  • Jojjans
    elinhhjj skrev 2021-05-20 12:49:45 följande:

Hade lite ont i magen imorse, mensvärk aktivt. Känner mig också extra kåt, haha, precis som jag brukar göra strax några dagar innan mensen. Funderar på att testa tidigt imorgon bitti, men så rädd att bli besviken. Mensen är beräknad om fem dagar... 

Förstår att det är olika för alla, men jag blir mycket mer kåt som gravid :)
  • Jojjans
    Ped ansvar skrev 2021-05-21 06:43:13 följande:

Det blir ju så urkass kvalitet när man laddar upp här på FL..

Absolut positivt!! Jag körde på dessa och här är min stegring

• Jojjans
    Onewayticket skrev 2021-05-21 06:49:59 följande:

Har inte vågat gå med i den här tråden eftersom vi försökt så himla länge. Och jag får ångest av alla plus i alla trådar. Men nu är det jag som fått ett plus. ???? bim på måndag men såhär ser stickan ut.

Men wow grattis!!!
  • Jojjans
    evelinagra1 skrev 2021-05-25 11:54:48 följande:

Hej, nu hoppar jag in här, fick positivt ägglossningstest 14/5 tog idag CB digitalt test men det var negativt, är det kört? TROR att jag har BIM på lördag..

Absolut inte kört. Vissa plussat ju först på äl+15 eller mer. Testa igen om några dagar :)

Och stort grattis till alla nya som plussat! Måste ju vara något slags rekord i den här tråden? Mer än hälften har plussat känns det som
Svar på tråden BIM maj