BIM maj
Spännande info! :)
Överallt där jag läst säger man dag 5-7. I vissa källor har jag hittat att det är möjligt som tidigast dag 3. Man undrar varför de säger så olika.
Spännande info! :)
Överallt där jag läst säger man dag 5-7. I vissa källor har jag hittat att det är möjligt som tidigast dag 3. Man undrar varför de säger så olika.
Jag fick ett plus idag! ??
Vad säger ni om detta? :D
BIM-3
Aha, jag förstår :) jag testade mitt på dagen, hade svårt att vänta till imorgon bitti, haha. Jag såg ett tydligt, men svagt, rosa streck, så funderar på om det är positivt eller falskt/spökstreck..
Vad tror ni? Predictor Early
Idag var strecket på stickan lite starkare, så tog ett digitalt :)
Äl + 11 och fick detta. Kan man lita på så svagt på cb testa tidigt??
Skitkass bild ovan. Men nu kanske det syns :)
Kanske en dum fråga. Men i helgen fick jag utslag på både digitalt ägglossningstest & sticka. Men heeeelt utan några symptom. Brukar annars få väldig molvärk. Nu först 4 dagar senare börjar denna molvärk komma. Jag har fortsatt med ägglossningsstickor för att se att stegringen går ner & den är nu nästa obefintlig. Kan jag ändå ha ägglossning nu? Jag tänker om jag aldrig hade det i helgen & att kroppen försöker nu igen. Men borde jag inte då ha stegring på testen fortfarande? Blir knäpp här hehe.
Hade lite ont i magen imorse, mensvärk aktivt. Känner mig också extra kåt, haha, precis som jag brukar göra strax några dagar innan mensen. Funderar på att testa tidigt imorgon bitti, men så rädd att bli besviken. Mensen är beräknad om fem dagar...
Det blir ju så urkass kvalitet när man laddar upp här på FL..
Har inte vågat gå med i den här tråden eftersom vi försökt så himla länge. Och jag får ångest av alla plus i alla trådar. Men nu är det jag som fått ett plus. ???? bim på måndag men såhär ser stickan ut.
Hej, nu hoppar jag in här, fick positivt ägglossningstest 14/5 tog idag CB digitalt test men det var negativt, är det kört? TROR att jag har BIM på lördag..