BIM maj
Jag ser ett svagt streck helt klart!! Håller tummarna för dig! :)
Jag ser!! Hoppas det ökar <3
Jag mörkade bilden också! Syns jättetydligt då.
Jag ser ett svagt streck helt klart!! Håller tummarna för dig! :)
Jag ser!! Hoppas det ökar <3
Åhh jag ser! :) spännande om du testar imorgon bitti
Jag ser det :D håller tummarna för att det blir starkare! Ska du testa imorgon igen?
Spännande men ja det ser verkligen ut som du är gravid utifrån detta test :) då blir det säkert mycket tydligare imorgon med morgon urin.
Well.... vaknar med lättare mensvärk. Känns verkligen som min vanliga mensvärk. Tar test och stickan är svagare idag. Tar även mitt cb early, jag har ju ändå köpt det, och det visar så klart ?positivt? men förmodligen spök. Kan dela bilden...
Mörkade lite. Såhär är det IRL typ.
Väntar väl några dagar till. Har mensen inte kommit på tisdag så kör jag ett digitalt. Använder upp mina skitstickor tills dess som förmodligen också visar spök :P
Vad rek för tester?
Köpte precis ett RFSU testa tidigt. Cb digitalt kostade 200!!!! på apoteket :O
Men tror har spar det till morgonuri imorgon.
Alla deras som inte är digitala har jag uppfattat från många som ?spökiga?. Likadant med de flesta testa tidigare och RFSU:s vanliga. Jag gillar apotekets egna, har aldrig sett någon få spök på dem och de har varit helt blanka när de är negativa hos mig! Testade hjärtats egna som jag också tyckte funkade bra :) annars är det de digitala jag gillar mest, aldrig sett någon få ett felaktigt resultat (som inte var tidigt missfall typ). Sen har jag också testat med andra märken så jag har gjort samma xD
Okej, jag kan inte låta bli! Sparar RFSU till i morgon men testade en sticka till. Den som visade lite igår kväll. Den kändes starkare nu, vid 15.30. Inte kissat sen 12.30 ca. Men ganska ljust kiss ändå. Ser ni något?