Inlägg från: Stjärnhimmeln |Visa alla inlägg
  • Stjärnhimmeln

BIM maj

Kunde inte låta bli :P tog ett RFSU testa tidigt nyss men inget plus på den inte. BIM-6 enligt appen.. tåååålamod.. Avvaktar till efter helgen nu.

• Stjärnhimmeln
    JosHed skrev 2021-04-29 08:41:38 följande:

Jag plussade ju i måndags och har fått starkare streck sen dess. Idag var det lika starkt som igår (alltså ingen egentlig ökning). Igår tyckte jag att jag fick lite lite lite ljus ljus rosa på pappret, men kan varit en synvilla. Är sju sjukt nojig just nu. Mår typ illa av oro (ej av graviditeten). Tror det ska komma en störtblödning när som helst. BIM är ju imorgon-söndag någon gång (vet ej) så kan ju vara något som kommer ut med mensen liksom :( varför testade jag så tidigt?

Andas och vänta. Det kommer gå bra! Kram
  • Stjärnhimmeln
    Jojjans skrev 2021-04-29 06:36:09 följande:

Hur många dagar efter äl är du? Med ett så tidigt test då finns det ju ändå hopp :)

20 hade jag positivt äl test, 21 måste ägget släppt med tanke på smärtan. Sen höjdes tempen. Ja hoppet är kvar men man blir ju lite knäpp haha
  • Stjärnhimmeln
    Jojjans skrev 2021-04-29 16:42:19 följande:

Det absolut tidigaste jag sett något på test är äl+9, också efter att ha bekräftat äl med temp. Hoppas du ser om några dagar :)

Åh tack för pepp (alla ni andra också).

Hoppas hoppas!!!
  • Stjärnhimmeln
    Fjonkis skrev 2021-04-30 00:04:11 följande:

Tog nytt test nu innan jag skulle lägga mig. Detta måste väl ändå vara positivt?!

Ja det skulle jag räkna som positivt!
  • Stjärnhimmeln

Analyserar för fullt här. Förra månaden kom mensen på äl+13, imorgon är jag på äl+11.... så imorgon tänker jag nog testa... med ett cb testa tidigt. Någon som har erfarenhet av de?

• Stjärnhimmeln
    Juniprinsen skrev 2021-04-30 16:47:50 följande:

Här är en till som gärna tar emot synpunkter på testa tidigt-test

RFSL har tidigt-tester som finns på apoteket, någon som använt dessa och vet om de är bra (alternativt förslag på andra märken av tidigt -test)? 

Jag använda RFSU i förrgår, men det var nog för tidigt helt enkelt :P
  • Stjärnhimmeln
    JosHed skrev 2021-04-30 19:39:10 följande:

I en grupp om att analysera gravtest så ger CB testa tidigt extremt mycket spökstreck och väldigt tydliga sådana. Så jag skulle inte testa dem faktiskt!

Fasen då :( det är det jag har hemma. Plus vanliga annat märke
  • Stjärnhimmeln

Ser ni vad jag ser?? Utspätt kvällsurin. Såg en skymt inom tiden. Ser det på avstånd men svårt att fånga på kort.

Svar på tråden BIM maj