• Anonym (godmode)

Äldre män attraktiva?

När du var 20-29, attraherades du av mycket äldre män då?
    Är du 20-29, och attraheras av mycket äldre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äldre män attraktiva?
  • Anonym (Matilda)

Jag var 26 år och gifte mig med en man på 41.

• Anonym (Z)

Aldrig attraherats av äldre män. De är inte lika snygga helt enkelt. Mer okej om de tränar. Men ansiktet är fortfarande äldre, liksom...

• Anonym (Hind)

Beror på vad du menar med "mycket äldre". Jag har alltid tyck 10-15 år äldre män är snygga, men äldre än så bara i undantagsfall, då är det verkligen unika individer.

• Anonym (vvv)

Snygga kan väl en del vara, men skulle jag vilja ha en relation med en man mycket äldre än mig? Nej!
    De män jag haft relationer med har varit jämnåriga eller max 4-5 år äldre än mig. Inte för att jag medvetet letat efter den åldern utan för att det är det mest naturliga, att man hänger med ungefär jämngamla, främst när man är yngre. När man är över ca 30 så jämnas åldersskillnaderna ut mer och mer, men jag skulle ändå inte titta efter mycket äldre. 

• Gameofthrones

Jag älskar äldre män. 

Därför jag gifte mig med en fin , fin karl =) Still married!

• Freddie K

Frågan är riktad till kvinnor, men jag svarar ändå.

Jag kan tycka att äldre män är attraktiva. De är oftast trygga i sig själva och har lekt av sig så att säga.

Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Nej)

Nej jag har aldrig tittat åt äldre män. Snarare tyckte att dom nog varit lite gubbsjuka (eller orealistiska) när någon mkt äldre stött på mig.

• StudierKemi

Jag är 29, och min kille är 45 år. Hans utseende är inte det centrala, utan hans intelligens och snällhet är. Han är inte tjock utan normalbyggd. Jag skojade vid ett tillfälle att det inte skulle gjort något även om han vägde 100 kg, jag skulle fortfarande ligga med honom :) Han är jättegullig, rar, snäll och smart. Därför, trots hans lite äldre ansikte, känner jag mig hedrad som har fått komma honom nära.

• Anonym (Singelman45)
    Anonym (vvv) skrev 2021-03-30 08:05:15 följande:

Snygga kan väl en del vara, men skulle jag vilja ha en relation med en man mycket äldre än mig? Nej!

De män jag haft relationer med har varit jämnåriga eller max 4-5 år äldre än mig. Inte för att jag medvetet letat efter den åldern utan för att det är det mest naturliga, att man hänger med ungefär jämngamla, främst när man är yngre. När man är över ca 30 så jämnas åldersskillnaderna ut mer och mer, men jag skulle ändå inte titta efter mycket äldre. 

Blir nyfiken, hur gammal är du?
  • Mandel

Har alltid föredragit män i min egen ålder  +- 5 år.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Äldre män attraktiva?