Äldre män attraktiva?
När du var 20-29, attraherades du av mycket äldre män då?
Är du 20-29, och attraheras av mycket äldre?
När du var 20-29, attraherades du av mycket äldre män då?
Är du 20-29, och attraheras av mycket äldre?
Ja, men det handlade inte om att de skulle vara äldre än jag. Jag har alltid tyckt att de mest attraktiva männen finns i åldersgruppen 42-52 (på ett ungefär), och det helt oavsett min egen ålder vid tillfället. Sedan är det förstås långt ifrån alla män i den åldern som är attraktiva, heller! De måste förstås vara snygga i grunden med manliga anletsdrag, och ha behållit figuren väl. Om det är uppfyllt, tycker jag att de första gråa hårslingorna vid tinningarna, de första erfarenhetsrynkorna, och gärna en vårdad klädstil med en välsittande kostym o.s.v., förhöjer attraktiviteten. Det gosseaktiga har aldrig lockat mig, inte heller långt hår och jeans.
Gud ja. Jag är 28 och lever med en 26 år äldre man. Bästa valet jag gjort. Attraheras sällan av en man som är under 40 och så har det varit i rätt många år.
Ja, men det handlade inte om att de skulle vara äldre än jag. Jag har alltid tyckt att de mest attraktiva männen finns i åldersgruppen 42-52 (på ett ungefär), och det helt oavsett min egen ålder vid tillfället. Sedan är det förstås långt ifrån alla män i den åldern som är attraktiva, heller! De måste förstås vara snygga i grunden med manliga anletsdrag, och ha behållit figuren väl. Om det är uppfyllt, tycker jag att de första gråa hårslingorna vid tinningarna, de första erfarenhetsrynkorna, och gärna en vårdad klädstil med en välsittande kostym o.s.v., förhöjer attraktiviteten. Det gosseaktiga har aldrig lockat mig, inte heller långt hår och jeans.
Så hur gör en man,för att få en 10 år yngre kvinna förstå att man är intresserad utan att framstå som gubbsjuk, gränsen är väl antagligen hårfin?
Jag är 31 och min man är 68 så.... Jag har alltid attraherats av äldre män.
Jag är 31 och min man är 68 så.... Jag har alltid attraherats av äldre män.
Vad intressant! Jag är uppriktigt nyfiken: Vad ser ni hos varandra? Med en sådan åldersskillnad föreställer jag mig att det finns många utmaningar att hantera som inte bara handlar om vad omgivningen tycker och tänker. Är det något speciellt som får just er två att känna stark samhörighet?
(När jag tänker på er inser jag att min egen "perfect match" kanske levde redan på stenåldern...)
10 år yngre är väl ingen åldersskillnad att prata om. Åtminstone inte så länge båda är över 20. Du får väl göra som du gjort med jämnåriga. Svårt att ge tips när man inte vet nåt om hur mycket ni känner varann och vilken typ av relation ni har till varandra nu.
10 år yngre är väl ingen åldersskillnad att prata om. Åtminstone inte så länge båda är över 20. Du får väl göra som du gjort med jämnåriga. Svårt att ge tips när man inte vet nåt om hur mycket ni känner varann och vilken typ av relation ni har till varandra nu.
Han som tog min oskuld var 19 år äldre. Jag 25 och han 44. Vi var tillsammans i fyra år. Det är fortfarande det bästa sex jag har haft.
Ja, alltid blivit väldigt upphetsad av tanken på att vara med en äldre man. Just nu är jag verkligen inne i en sån fas, väldigt låg tröskel för att bli tänd på de äldre män jag träffar.
Varför svara i en gammal tråd.
Det finns väldigt många trådar om detta ämne senast. Vilket får mig att tro att det är en snuskgubbe på gång som startar dessa trådar.
Patetiskt. Hitta en kvinna i din egen ålder
Varför svara i en gammal tråd.
Det finns väldigt många trådar om detta ämne senast. Vilket får mig att tro att det är en snuskgubbe på gång som startar dessa trådar.
Patetiskt. Hitta en kvinna i din egen ålder
Hade en period lite tidigare i uppväxten från 12 till 21 kanske där jag blev kär i mina väns pappa.
Är nog så mycket daddy-issues det kan bli. Jag hade ingen pappa och hon hade så snäll fina pappa. Rolig var han med, smart och snygg. Ställde alltid upp och behandlade mig som en i familjen. Fick åka med dem på olika saker. Men det var ju inte min pappa men det kunde ju bli min pojkvän istället...något sånt tänkte jag kanske. Fast jag kan inte komma på att jag tänkte något särskilt alls, bara var det.
Så försökte på olika sätt få honom att tycka om mig med. Hade vart kär i honom i flera år men började försöka agera på det när jag var 16. Min kompis blev jättesur och slutade umgås med mig, men jag fortsatte ändå. Stalking och värre saker.
Slutade med att jag fick kontaktförbud.
Så försökte på olika sätt få honom att tycka om mig med. Hade vart kär i honom i flera år men började försöka agera på det när jag var 16. Min kompis blev jättesur och slutade umgås med mig, men jag fortsatte ändå. Stalking och värre saker.
Slutade med att jag fick kontaktförbud.