• Anonym (godmode)

Äldre män attraktiva?

När du var 20-29, attraherades du av mycket äldre män då?
    Är du 20-29, och attraheras av mycket äldre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äldre män attraktiva?
  • Anonym (tvillingmamma)

Nej, jag har aldrig attraherats av mycket äldre män. Min man är tre år yngre. Tidigare killar har varit jämnåriga eller bara något äldre.

• Anonym (Donna)

Som 25-åring gifte jag mig med en man på 38. Vi skildes dock efter några år, fast det hade inte med åldern att göra.
    Såg honom häromdagen... oh herre, han har blivit en grå liten farbror!

Numera, är runt 50, lever jag med en några år yngre man.
    Skulle jag vara singel så skulle jag inte intressera mig för någon som är mer än fem år yngre, eller äldre. Det är min absoluta maxgräns.

• Anonym (tvillingmamma)

Varför frågar du ts? Och varför bara 20 - 29-åringar? Är du en man på 40+ som hoppas attrahera någon under 30? Det rådde ju inte direkt brist på såna män när man själv var i den åldern, men jag var aldrig intresserad. Inte de flesta av mina vänner heller.

• MammAmma

Har aldrig attraherats av äldre män, oavsett min egen ålder. Den ideala åldern på en partner för mig är ungefär jämnårig, möjligtvis något år yngre. Jag är snart 38 år och fan vad gamla män i min ålder ser ut redan, många gånger. Träffar sedan några månader tillbaka en 29-åring.

• Gameofthrones

Endel kvinnor ser ut som fan vid 38 också. Här i mitt område ser många herrens över 30-40 plus dem ser ut som 50-55 år gamla. Men jag tycker att man ska bär upp sin ålder, men tycker man sjäv att man är gammal då blir utseendet det med. 

• Gameofthrones

Finns en fanilj som jag är bekant med mamman är 38 hon ser ut som 55 plus. Och då är hon två år yngre än mig. 

Mrn det kan vara genetiskt ? Grått hår vet man ju, huden nog desamma 

• Miss Sunny

När jag var ung, tyckte jag att män ca 25 - 35 va dom snyggaste og sexigaste.     Och jag tycker exakt samma i dag, när jag är över 60.

• MammAmma
    Gameofthrones skrev 2021-03-30 13:00:10 följande:

Finns en fanilj som jag är bekant med mamman är 38 hon ser ut som 55 plus. Och då är hon två år yngre än mig. 

Mrn det kan vara genetiskt ? Grått hår vet man ju, huden nog desamma 

Jo, helt klart är det gener som avgör sådan, även om leverne också kan påverka, förstås. Jag hade en arbetskamrat som är bara två år äldre än mig men hon ser ut att kunna vara min mamma, så visst har du rätt i att även kvinnor kan se äldre ut. Hon är dock rökare och har synligt solskadad hud så det har ju gjort sitt till. Jag kommer från en släkt som haft tur med de generna dock, så jag är inte van vid att folk ser ut som gubbar och tanter innan de ens fyllt 40.
  • Joyho

Jag har i princip bara dragits till äldre män så länge jag kan minnas. Största åldersskillnaden har varit 20 år. (Jag 19, han 39. Träffades enbart för sex) När jag var 24 träffade jag min nuvarande man. Han var då 42. Jag kan dock märka en viss skillnad nu när jag själv börjar bli äldre att åldersskillnaden till de jag spanar på och tycker är riktigt snygga minskar. Män är i sin bästa ålder utseendemässigt mellan 40-50 enligt mig.

• Anonym (Z)

Va, skämtar du! De flesta män i den åldern har ju knappt håret kvar och gubbmage.

Svar på tråden Äldre män attraktiva?