BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Liten uppdatering från mig med :) Kommer bli igångsatt runt bf +/- 2-3 dagar runt om och detta pga att jag äter bt medicin, helt sjukt det är bara 2 veckor kvar, om inte bebis vill komma av sig själv vill säga :D Ska ha en telefontid med läkare nästa tisdag för mer info. Var även på vanlig kontroll hos bm idag, och jag som inte velat veta min vikt kollade nu och usch vad jobbigt :/ Nästan gått upp 27kg (v37+6) men bebis ligger oxå på 13%+ och jag har såå mycket vätska I kroppen. Jag som alltid varit aktiv och tränat mycket på gym ser dock inte att det ska vara så svårt att gå ner kilona igen men siffran är inte rolig att se ändå :O Hoppas alla andra mår bra <3
Ja, tänk inte på vikten, som du skriver får ju vissa otroligt mycket vätska i kroppen, det kommer rinna av dig sedan :) Samt det är ingen stress i början i vilket fall. Man har ingen tid till annat än att sköta om sitt lilla knyte :D Förstår ändå att siffran på vågen inte är rolig att se, men det är så nu en period, sen är den vikten ett minne blott :)