Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Anonym (Nyfiken) skrev 2021-04-02 22:18:35 följande:

Ja, detta med samhällets normer och värderingar är verkligen inte lätt, speciellt om man i samhället inkluderar familj och vänner. Hur ska jag som kvinna, fru och mamma egentligen vara? Om jag skulle leva ut de fantasierna som jag och min man har, så är jag rätt säker på att några i min närhet skulle uppfatta mig som en ansvarslös, gränslös och vulgär slampa (om de fick reda på mina handlingar). Det är inte helt enkelt att då bara följa sin egen och sin mans moral och enbart bejaka sin lust. Trots att det egentligen är självklart att ens lust ska komma först, så länge som man inte skadar någon annan.

Det kan vara lite jobbigt att prata med min man om andra sexfrågor också, inte bara detta. Jag skulle behöva bli bättre på det. 

Det är uppenbart att jag har olika sidor, där det är svårt att veta vilken fot man ska stå på ibland...

Behöver samhället, familj och vänner veta om hur ni väljer att leva ert liv då? Kan ni inte hålla vissa saker för er själva och att om ni nu väljer att hitta på små äventyr i form av sexuella aktiviteter som innefattar andra, att ni håller detta för er själva så långt det går? Så går i allafall mina tankar att om eller när vi väljer att ta steget att min blivande fru ska ligga med andra så blir det nog på annan ort i samband med att vi kanske har en weekend på tu man hand just för att vi inte ska träffa någon bekant och behöva förklara oss. Sedan finns väl fortfarande tankarna om samhällets normer men där har vi samsyn, så länge alla är med på det så finns inget rätt eller fel - typ.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Anonym@) skrev 2021-04-15 10:08:00 följande:

Säkert, har ingen uppfattning om hur du kommer att hantera situationen.

Det jag reagerar på i denna typen av trådar är ensidigheten. Här samlas cockar,

Hot wifes, och rent allmänt players (feminina/maskulina), Väldigt få inlägg som ser faran i det levenet, både mänskligt och relationsmässigt. Din rubrik börjar med "Hjälp".

Betyder det osäkerhet på vad du själv tycker, eller betyder det att du vill ha hjälp med att komma över din egen osäkerhet, och vad det kan innebära för er relation?

I slutändan... det som betyder något är ju vad som händer med den familjen, partner och barn, när gränsen överskrids.

När du skriver cock menar du då cuckolds? Alltså mån som går igång på att bli förnedrade av att sin kvinna när hon har sex med sin bull?

Jag tror även det finns de som benämner sig som stag/vixen här. Är begreppet okänt så kan du googla.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Anonym@) skrev 2021-04-16 10:33:41 följande:

Begreppen är inte okända för mig, men har inget intresse av swingerterminologi, hårklyverier, och sätta en massa etiketter på olika företeelser

När du ändå nämner Cock i dina svar så blir det fel då många som skriver här inne inte är cuckolds utan snarare Stags. Men vi släpper det!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Anonym@) skrev 2021-04-17 00:10:53 följande:

Nä, tror inte alls att det är så lätt att om man bara skulle gå in i detta tillsammans, och med en bra relation och kommunikation i ryggen, så blir allt underbart.

Nyckelordet i detta är BRA.

Hur vet du det, när din man tjatar och drömmer om att han vill att du skall knulla en annan man. Ser du inte motsättningen i det?

Fick ändå inget svar på om detta företrädelsevis är en manlig fetisch. Och i.s.f varför är det så. 

Håller med. Detta verkar vara en manlig företeelse även om man ibland läser om motsatsen. Vi män förefaller vara mera extrema i våra tankar på ont och gott.

Men jag älskar min tjej. Jag älskar när hon njuter och varför inte erbjuda henne njutning när Hellström hon kan få det?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Anonym@) skrev 2021-04-17 00:44:44 följande:

Passa dig.. Dina drömmar kan bli verklighet snabbare än du tror. Och vid ett skarpt läge är det inte du som ger henne njutning. Det är en annan man.

Det är inte samma som att glo på en porrfilm.

Okej, vi lägger det på is!

Eller skämt åsido, vi har pratat om det och jag har lagt fram att det är en fantasi jag har att hon knullar med andra. Den synen har återkommit i mina drömmar vid ett flertal tillfällen som jag berättat för henne. Hon har också berättat att det är en fantasi hon har och jag förstår henne, hon har inte varit med så många män i sitt liv pga två långa förhållanden.

Om jag drar det till sin spets så visst har jag funderat på hur det skulle kännas för mig och om jag är beredd på att ge henne helt fria tyglar att välja sexpartner och om detta skulle kunna innebära några nackdelar för oss. Vi har dock varit tillsammans länge och vi är trygga med varandra. Jag tänker jag måste lita på henne att hon väljer en bra representant och att hon även ser detta som ett tillfälle att få ha sex med någon annan och inte att hon inte måste byta livspartner och bryta upp ett helt liv efter ett samlag. Jag ser det lite som och jämför med de som är otrogna och fortfarande lever med sin partner men att i detta fall är hon inte otrogen utan har ett äventyr vid sidan av ibland.

Du kanske har rätt i att det inte är samma som att glo på en porrfilm men det kan även vara så att det är den bästa porrfilm jag sett. Jag är beredd att ta risken/chansen!
  • Anonym (Man)
    MorrisK79 skrev 2021-04-20 17:28:17 följande:

Tycker också att männen glöms bort och reduceras till kukar på två ben, vilket ät rätt intressant. Vad får männen ut av detta?

Nu har vi inte praktiserat sex med andra själva än men jag håller med att det kan låta konstigt att vissa av oss män kan tycka detta är en bra idé att ens kvinna ligger med andra. Vad får vi ut av det? Relevant fråga faktiskt! För mig som gillar och går igång på att hon njuter så är vetskapen eller åsynen av att hon får orgasm med någon annan, eller att hon ger någon annan en orgasm, vara minst lika bra, om inte bättre än att jag själv får en orgasm. En bekräftelse att hon njuter eller får andra att njuta. Att andra män går igång på henne och kanske får orgasm när de är med henne! En bekräftelse på att hon är åtråvärd även av andra men att hon är min. Ja det är så många aspekter i frågan men allt handlar inte om att jag ska få fysisk njutning utan det pågår lika mycket i mitt huvud som ger tillfredsställande och jag väljer att se det som en win win situation för oss båda.
  • Anonym (Man)

På internet finns nästan allt - hittade en blogg, tyvärr för sent men den finns fortfarande kvar så man kan känna känslan. Sök på enmanshemligatankar på valfri sökmotor och hitta bloggen om en man och en kvinna som tar steget att hon blir en hotwife. Väl värd läsning kan jag tycka och många delar känns som att det är jag som skrivit. Kul att se att jag inte är ensam i mina tankar.

• Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-05-02 01:04:40 följande:

Läste igenom ovanstående blogg. Härlig läsning. Är dock inte 100% säker på att slutet var 100% verklighetsbaserat. Men oavsett, så vad det mycket fin läsning.

Sedan kan jag tycka att läser man den här tråden, så får man oerhört mycket kvalitativ läsning även här.

Jag vet inte hur många som faktiskt går vidare och har sex med andra män, men helt klart så finns det en inte oansenlig minoritet av människor, som längtar och fantiserar om detta ute i stugorna....

Jag reflekterade inte över slutet på samma sätt som du men jag tycker att resan dit var kul att följa. Den stämde så mkt in på hur jag känner som man.

Har precis skrollat igenom BC och de annonser som finns där, både par som söker par men även par som söker kille och det kommer in nya annonser varje dag så visst finns det behov och efterfrågan.
  • Anonym (Man)

Vi diskuterade ämnet igår igen, jag och min sambo. Vi pratade lite om att ligga runt och hur det skulle vara att ha sex med någon ny såhär efter 10-15 år tillsammans. Då jag inte har så stor önskan att själv ligga med någon annan blir det kanske lite orättvist att min tjej ska erkänna att hon vill testa det även om hon erkänt att hon fantiserat om det någon gång.

Diskussionen igår landade i att det kan vara svårt att veta första gångerna vad den andre gillar och att sexet kanske inte är så bra i början. Jag vet inte hur ni som praktiserar detta tycker om det, går det ha bra sex med någon direkt eller krävs lite träning? Är det själva upplevelsen som gör att det blir spännande och bra eller kan sexet vara bra första gången med en ny person?

Jag har berättat flera gånger att jag går igång på när hon njuter och har vid 3-4 tillfällen berättat att jag drömt om att hon haft sex med andra och att jag gillat det både i drömmen och att jag fantiserat om det i verkligheten. Jag hoppas budskapet sjunkit in och att hon faktiskt förstår att detta inte är något jag säger bara för att, det är ju lite speciellt att erkänna en sådan sak kan jag tycka. Nu hoppas jag hon öppnar upp för att gå vidare om tillfälle ges, både för hennes skull men även för min och vår skull.

• Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-06-15 23:43:10 följande:

Har hänt en del sedan jag överraskade min man med några läckra sexnoveller med innehåll om hotwifes och liknande. Självklart hade han koll på läget, och kontrade med några andra riktigt bra noveller, som fanns på sexnovell.se. Dessutom har jag nu lärt mig att det finns otroligt många engelskspråkiga noveller på literotica.com. Oj vilka guldkorn det finns!

Det berikar verkligen vårt sexliv, och tankarna på att expandera utanför vår tvåsamhet.

Hoppas alla ni andra har det bra, nu när sommaren är här, och allt fler blir vaccinerade!

Några framsteg i sommar i att utöka tvåsamheten eller är det status que?
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män