Anonym (Nyfiken) skrev 2021-02-24 07:56:20 följande:
Ja, du och min man verkar vara lika.....
Känns som du och din sambo har en väldigt bra relation.
Hur ser din och din sambos relation ut för övrigt? Kan inte hjälpa att jag är lite nyfiken på hur andra har det. Hade ni jämförbara sexuella erfarenheter, när ni träffades? Hur klär hon sig? Brukar du kommentera hennes klädsel och hur hon tar hand om sin kropp? Har ni ett sexliv, som är mer vanilj, eller kryddar ni det på olika sätt (förutom tankarna på att hon är en hotwife)? Jag får känslan av att du vill vara med och styra en hel del av vad som skulle hända mellan din fru och andra män. Hur skulle det kännas om den andra mannen får henne att göra saker, som du inte trodde hon var kapabel att njuta av?
Vi har en bra relation och sexuellt har vi närmat oss varandra eftersom vi varit tillsammans så länge. Innan vi träffades hade hon varit med två personer och jag kanske 10, inga stora siffror men med ett övertag för min sida. Hon jobbar som fastighetsmäklare och har typ kostym på sig och är väldigt fint klädd om jag säger som så, jag brukar väl i ärlighetens namn inte kommentera hennes klädsel så ofta men hon brukar få en kommentar när jag ser henne i trosor och behå. Hon är liten och nätt i kroppen och jag tror inte hon skulle ha problem att hitta någon som skulle vilja ha sex med henne.
Vi har ett aktivt sexliv och är kanske lite mera än vanilj och vi försöker variera hur vi har sex från penetrerande till ibland bara smeksex eller att hon får onanera inför mig. Hon är lite undergiven och vill bli tillsagd att göra saker och hon gillar att tillfredsställa. När det kommer till att jag vill vara med och styra så vet jag inte, jag ser mig snarare som spindeln i nätet som skulle göra detta möjligt men att hon har den fulla beslutsrätten.
Din sista fråga är svår men eftersom jag går igång på, och gillar när hon njuter så skulle jag ändå se det som en positiv sak. Jag hörde på en podd häromdagen (alla våra..) om en kvinna som hade en älskare och som alltid fick fontänorgasm med sin älskare men inte med sin partner. Skulle det vara så, och att hon alltid vill ha detta även med mig utan att vi lyckas så är det såklart tråkigt men samtidigt kul för henne att hon får det med honom. Det är typ sådant jag vill att hon ska få uppleva genom att vara med andra. Både få bekräftelse och erfarenhet och såklart en ny upplevelse som innefattar njutning.
Detta är ingen reklam men det finns en blogg som heter Liwslust om ett par som har samma inställning till sex som vissa av oss. Jag rekommenderar att kolla upp den, Liw, som skriver är väldigt öppen i hur de tänker och vad som händer på deras träffar och vardag. Man får lite uppslag och igenkänning när man läser.