Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Anonym (Q 40+) skrev 2021-02-25 14:55:26 följande:

Olikheterna och kontrasterna handlar absolut inte om bättre eller sämre, inte om rätt eller fel, inte att ersätta något med en annan, utan det viktigaste är att det är kompletterande, annorlunda och summan av allt blir att jag får uppleva så väldigt mycket mera.Det är nog dels som ett underbart lyckorus att få ge sig hän i ny blixtförälskelse med alla dess otroliga och galna känsloyttringar, tänk typ ditt livs hetaste och häftigaste himlastormande sommar- eller semesterförälskelse i ungdomen.Samtidigt som jag även vilar tryggt och säkert i den djupa, nära, förtroendefulla ömsesidiga kärlek som jag delar med min man.För mig helt enkelt det bästa av två världar!Under åren och under resans gång började min man verkligen förstå, han blev snart helt övertygad, att älskaren helt självklart måste vara allt annat än lika som min man. Och det lyckades han så småningom också få mig att inse.

Till min lycka och stora glädje.

Du har nog med din text lyckats sälja in att i vart fall någon till kvinna här i landet tar steget och blir en hotwife efter sin mans önskan.
  • Anonym (Man)
    villhatrekant skrev 2021-02-25 18:11:39 följande:

Jag tror att du summerar skillnaden mellan män och kvinnor väldigt bra. De flesta män har lätt att skilja på sex och känslor medan för kvinnor verkar det vara mycket svårare. För min egen del är jag väl medveten om risken att min fru skulle få känslor för den andra mannen, men känner att vi har en så bra relation att vi skulle kunna hantera det på samma sätt som ni gjort. Att hon får känslor för honom är bara ett problem om hennes känslor för mig minskar, men som du säger kan man älska mer än en person. En annan lösning som jag vet en del gör är att ha flera älskare så att kvinnan inte bygger upp starka känslor för någon, men det skulle nog inte funka för min fru. Däremot vill jag alltid vara delaktig när hon träffar den andre för att det ska bli något vi upplever tillsammans - jag tror risken att det slår fel är om kvinnan och extramannen har mycket tid enbart med varandra och mannen står utanför. Har din man någonsin upplevt det som jobbigt att du har känslor för din älskare? Pratar du mycket med din man om dina känslor för honom?

Håller med till 100% det du skriver. Att män har lättare att skilja på sex och kärlek rent generellt. Och det är också kanske därför det är fler än som vill se sin kvinna ligga med andra än tvärtom. ja, alltså nu killgissar jag ju men så går mina tankar.

Sedan håller jag med om att jag nästan hellre ser att min tjej har flera olika partners än en fast älskare, just med tanke på att ju mer tid de tillbringar tillsammans dess större är chansen eller risken att starkare känslor uppstår till honom än till mig. Så det är nog därför jag gärna sett flera män och kortare förbindelser än en fast älskare som bor på samma ort.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-02-26 02:47:00 följande:

Ja, det handlar ju om stundens hetta.... Om jag mot förmodan skulle vara med en annan man, och denna mannen var så där härligt naturligt dominant, så ser jag framför mig, att han tittar på mig med sina mörka ögon. Jag bara smälter där och då i hans ögon. Känner pirret i hela kroppen. Det räcker att han pekar med sin hand, så känns det som han styr hela mig. Där och då så kan det mycket väl hända att jag skulle göra saker som jag kanske inte har velat förut. Exakt vad det är kan jag inte säga här och nu. Förmodligen kanske gå lite längre/hårdare/djupare med något som vi redan gör idag, jag vet ärligt talat inte exakt.

Hur min man ser på detta? Jaa, jag vet inte exakt hur han ser på detta. Det är kanske inte så lätt att prata och kommunicera om allt detta. Jag har väl inte direkt velat diskutera alla detaljer runt detta. Men det verkar faktiskt som det tänder honom galet nog. Vi har väl inte pratat rakt ut om det, men det har funnits med i våra rollspel/fantasier runt detta. Jag märker att han blir extremt upphetsad, när vi har pratat om en dominant man, som styr och ställer med mig, och som inte vet om vad som är mina gränser, utan tar för sig, utan att jag stoppar honom.

Ja, alltså i stundens hetta kan ju allt inträffa. Men jag vet väl ganska bra vart min tjejs gränser går och jag är ganska säker på att hon törs berätta detta även för en ev ny älskare med, och skulle hon i stundens hetta gå lite längre så tror jag inte det skulle bli alltför långt ändå även om hon är en pleaser.

Jag håller med att detta är inte så lätt att prata om även om man är ett par men om din man är lik mig (och andra som har detta som fantasi) så kan jag ge som råd att du alltid kan ta upp det till diskussion med honom så får han ?förklara? för sig. Det skulle jag uppskatta eftersom jag tycker det är svårt att berätta att min fantasi är att någon anan ska ligga med min fru. Hade min fru sagt att hon fantiserar om att jag ligger med andra hade jag frågat 1000 frågor om detta tror jag.

Så, ställ frågor om hans fantasi och var ärlig. Berätta även att du är nyfiken på detta och du finner det lockande men att det är många frågetecken som finns och att dessa måste lösas först så kanske ni hittar ett sätt att kommunicera kring det på ett bra sätt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ilse) skrev 2021-02-27 19:36:44 följande:

Har varit en intressant tråd att följa. Jag är kvinna 40+ och är i början på denna bana. Jag undrar hur ofta ni som gör detta träffar den andra mannen? Ungefär vilket tidsintervall tycker ni är lagom? Jag tycker det är viktigt att hinna med sitt eget sexliv också. Att detta blir mer av ett komplement. Men samtidigt har man börjat träffa någon kan det vara svårt med för lång tid emellan också. 

Bra fråga! Jag tänker att om eller när vi tar steget så är detta en sak som även kryddar vårt sexliv här hemma och blir som ett komplement precis som du skriver. Jag tänker att hon skulle kunna träffa honom typ 2-4 gånger per år lite beroende på hur väl det faller ut men även hur lätt det är att hitta en man som också är med på noterna. Skulle vi hitta någon som kanske är resande och har vägarna förbi vår stad vid jämna mellanrum så skulle det kanske kunna bli fler tillfällen med, men det är helt upp till min fru i så fall.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-02-27 08:45:56 följande:

.

Att leva detta dubbelliv. Hemma är du du en ordentlig mor, och har en präktig framtoning, medan du på din semesterort känner dig sexig och avslappnad. Så spännande... Och hur banalt och klyschigt det än kan låta, så måste jag erkänna, att jag har också haft fantasier om män med mörk hudfärg. Jag vet inte, men detta med någon som på många sätt är motsatsen till min egen man är spännande att fantisera om. Finns även andra typer av män som jag fantiserar om, som ligger långt från min mans tjänstemannatyp.

Nu var inte frågan till mig men jag tänker typ samma, att det får bli som en form av dubbelliv där man på hemmaplan fungerar på samma sätt som tidigare men kanske med ett lite bättre självförtroende men där ingen kan ana hur vi väljer att leva våra liv. Men att när vi exempelvis åker på en weekend eller att hon är i ett annat riktnummerområde med jobbet så kan hon leva ut som hotwife och få uppleva spännande, nya, intressanta upplevelser. Jag tänker att man istället för att ta en massage eller ett spa-besök för rekreation så kan man lika gärna utöva andra upplevelser som tillför livet något.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Signatur) skrev 2021-03-03 14:26:06 följande:

Varför ligger den här tråden inte i forumet för otrohet? Det passar bättre där än i allmänna forumet för sex & sånt.

Du har ju redan fått ett svar på detta så jag vet inte varför jag kommenterar ens. Kanske för att förstärka att jag instämmer att man inte är otrogen så länge alla är med på vad som sker.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-03-04 20:56:09 följande:

Nu har min man pratat med mig igen om vad han vill jag ska göra..... Känns som han tog det ytterligare ett steg i sin önskan... Han var dock väldigt noga med att det var hans fantasi, och självklart inget han förväntade sig i första taget av mig, men följande viskade han i mitt öra, när vi kelade och vi var sugna:

När jag har träffat någon så vill min älskade man, att älskaren tar med mig ut på utflykt, ungefär som en date. Han funderade t ex på en dag vid stranden till sommaren. Han vill att jag och älskaren åker till stranden, och visar oss som ett förälskat par där, bland folk. Att vi typ går hand i hand, smeker och hånglar med varandra när vi solar och så vidare...

Detta gör jag inte ens med min man på en strand idag. Jag var lite chockad, när han berättat färdigt, samtidigt gick det inte att missta sig på att han blev rejält tänd när han berättade detta. När jag kände och märkte hans upphetsning så påverkade det definitivt mig för stunden också.

Vad säger ni? Är min man helt galen, eller? Jag är fullt medveten om att vi tidigare i den här tråden har behandlat dessa ämnen ur olika vinklar, men helt klart tog min man med mig på en fantasi, som jag inte riktigt var beredd på.

Självklart tycker jag inte han är galen, men jag blir förundrad över hur han tänker. Varför vill han att jag visar mig offentligt med en älskare och samtidigt tydligt visar känslor för honom? Svårt att ta in för mig....  

Jag förstår din man även om jag själv inte skulle vara bekväm med att min tjej är offentlig med sin älskare på hemmaplan. Är det så att din man vill se er två som nykära eller räcker det med vetskapen om att ni går hand i hand och pussas när ni är tillsammans? Det är väl tanken på att min tjej får vara någon annan för en tid och utge sig för att vara flickvän som tänder mig lite i fantasin men i verkligheten så vill jag nog att hon håller en låg profil i detta. Att hon i en annan stad skulle göra det utan min vetskap är väl en sak för då är det ingen som höjer på några ögonbryn men att hon skulle göra så i vår hemstad, med risk för att någon ser henne känns sådär kan jag tycka. Men att få se henne på håll, flirta och så med någon annan är lite spännande. Typ i en hotellbar och att hon raggar lite och kanske även blir uppraggad och uppbjuden på rummet vore läckert.
  • Anonym (Man)
    villhatrekant skrev 2021-03-05 10:56:47 följande:

Jag kan förstå lockelsen på sätt och vis, men dels tycker jag det verkar riskabelt att uppmuntra att det uppstår mer än sexuella känslor för älskaren, och dels så är inte fantasin lika upphetsande för mig som tanken på att de har sex. Däremot kan jag tycka att det skulle vara väldigt sexigt att se min fru och älskaren ha passionerad kärleksfull sex med mycket kyssar och smek som ett älskande par där hon ger sig hän åt honom utan hämningar som om jag inte var där.

Jag är nog beredd att instämma till fullo att det känns riskabelt med att uppmuntra till att uppvisa kärlekshandlingar på detta sätt som att hålla handen, småpussas offentligt och uppträda som ett nykärt par, men att få se dem ha sex skulle vara häftigt. Vet inte om jag är otydlig eller inkonsekvent i mitt tänkande men det så så jag känner. Exakt samma tanke har jag i att jag kan förstå lockelsen i det hela men att jag inte är beredd att löpa linan ut där.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-03-05 23:11:54 följande:

Jag tror det handlar om att två olika personer har inte exakt samma preferenser, vad de gillar och tänder på. Det är sannolikt så att en persons preferenser dessutom ändrar sig över tid, och beroende på samspelet med sin partner. Det finns ett spektra från att mannen vill gå på swingersklubb med sin fru, och där han vill att det bara är rent sexuella känslor mellan sin fru och en tillfällig älskare, till att det handlar om att ha en fast älskare, med djupa känslor mellan kvinnan och älskaren. Däremellan lär det finnas en hel skala med olika preferenser och upplägg.  Vissa upplägg bygger på full transparens mellan parterna, vissa upplägg har en förtroende i botten, men kanske inte transparens under händelseförloppet. Jag pratar nu nu inte så mycket från egen erfarenhet, kanske mer vad jag hör från er i tråden, vad min man säger, samt annan input. Det som är viktigt är väl i slutändan att alla parter går in i detta med samma förväntningar, eller vad jag förstår, att förväntningarna kanske inte är samma från början, men att händelser och handlingar gör att parterna formas och ändrar inställning, så att allt blir 1+1=3.

Sedan lär det väl finnas en del personer/relationer, som vi inte hör så mycket om här på tråden, där det inte blir samma lyckosamma resa. Det mest "intressanta" här är väl när den partnern som är mest tveksam till detta (oftast kvinnan?), är den partnern som går stärkt ur detta med en nyfunnen aptit på sex och relationer med andra partners...

Håller ni med mig i mitt resonemang ovan, eller har ni en annan syn på detta?

Så är det absolut att sådant ändras över tid. För några, låt säga 10 år sedan, så var det otänkbart att jag skulle vilja att min sambo ligger med andra och idag är det något jag fantiserar om.

Jag vet inte riktigt vad jag svara på angående din fråga men jag instämmer i att det är intressant om ens sambo som får detta berättat för sig och kanske som du också skriver är tveksam till upplägget först, (varför vill han att jag ligger med andra, älskar han mig inte?) sedan går vinnande ur detta med stärkt självförtroende, ökad sexuell aptit och även mera tillfredsställd.

Jag kanske läser ditt inlägg igen senare och kommer tillbaks med ett bättre inlägg, just nu är jag nog lite sömndrucken.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nöjd kvinna) skrev 2021-03-06 09:36:26 följande:

Min pojkvän hade samma fantasier mig med andra flera kändes för mig obekvämt genant men hade mina fantasier särskilt om unga killar. Vi har nu några gånger haft extra kille som haft sex med mig när han ser på och sedan kommer med. Det sätter krydda på vårt sexliv vi älskar varandra om jag vill se han med en annan är mer tveksamt

Hade din kille fantasier att se dig med flera andra killar men att du är obekväm med detta och att du själv har en fantasi om sex med en yngre kille eller?

Att din kille vill se dig med andra betyder inte att han vill ligga med någon annan skulle jag säga spontant, eller har han den fantasin med?
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män