Emmissss skrev 2021-05-29 07:19:34 följande:
Åh wow, vad duktigt med hela nätter! Du är den första jag hör som har så "redan!" Här har vi dock tänder på väg tror jag.. väldigt segt, så dragit på sig sin första förkylning.
Det är så alltså! Här är det 100% jag som inte är sugen. Ibland får jag lite ångest över det då sambon väldigt gärna vill få till det oftare. Men jag är så TRÖTT. Och inte alls på humör oftast när vi ska sova...
Mina barn har haft rätt dygnsrytm från de låg i magen, alla tre. De har även peppar peppar alltid sovit relativt bra. De stora är 8 och snart 6 och min 6-åring har sovit hela nätter sedan han va 7 månader. 8-åringen sov oxå hela nätter från hon va runt året. Så lillebror har varit sen ändå tycker vi som först nu den senaste månaden sovit hela nätter några gånger i veckan. Alla barn är ju olika och vi har oxå perioder när sömnen är kass om de ex är sjuka.
Är väll lite samma här, sambon är mycket mer sugen oftast. Vi lägger oss ganska tidigt runt 21-tiden oftast vilket jag antar gör att man har lite ork kvar iaf. Men förstår dig, jag säger oxå ofta nej på grund av tröttheten.