Emmissss skrev 2021-05-06 07:44:33 följande:
Hej på er alla fina!
Jag är så glad att jag startade upp denna tråd, det är så kul att följa och att vi kan dela med oss om allt o inget i gruppen.
Nu är vår dotter 15 månader, snart 16 och jag börjar känna att tanken på syskon börjar smyga sig mer o mer på. Just nu är jag mitt i en rekrytering för ett nytt jobb, då vågar jag inte chansa att jag blir gravid. Mem oavsett så börjar jag jobba igen till hösten. Byter jag inte tjänst så tror jag snart vi slutar skydda oss. Har haft 2 cykler nu sen jag slutade med p-piller och det känns skönt, kan ändå varit det som gjorde att det tog lite tid förra gången. Vi får se, börjar bli lite nyfiken på att sluta skydda oss, samtidigt känner jag ingen stress för det här pirriga och tankarna är rätt goa att suga på ett tag också. Lycka till alla här inne, jag är så glad för denna grupp!!!
Jag är oxå glad att du startade tråden! Det är så roligt att skriva med likasinnade och be om stöd och råd!
Spännande med jobbet, hoppas det blir som du önskar. Vad jobbar du som?
Skönt att slippa känna stress med syskon men ändå ha en plan för det. Och visst är det lite pirrigt innan man är igång oxå. Ena dagen längtar jag ihjäl mig efter en till graviditet och nästa dag är jag livrädd. Men hoppas allt ska gå bra ännu en gång.