Vi som planerar syskon 2022
Tittar in här lite då och då för är så nyfiken på att se hur det går för er alla :)
Kul med uppdateringar!! :)
Håller alla tummar och tår att ni alla får ett plus snart <3
Tittar in här lite då och då för är så nyfiken på att se hur det går för er alla :)
Kul med uppdateringar!! :)
Håller alla tummar och tår att ni alla får ett plus snart <3
Gulligt av dig!! Tack <3
Hoppas du mår bättre nu med illamåendet! När blir första ultraljudet?
Vad skönt! Okej, låter jobbigt!!
Åh vad kul!! Vilken tajming, håller tummarna att allt ser bra ut :)
Jag tror det! Senaste 2 ggr har den kommit samma dag eller en dag senare. Men allt verkar vara igång. Sen är det lite oklart med äl då jag en gång fick positivt 6 dagar innan mens.. Känns inte så lovande om jag har så kort lutealfas. Men nu kör jag inte med några stickor utan kör på bara. Har "liggveckan" nu typ. Enligt app har jag äl på söndag men det är oklart. Inte stämt när jag tagit äk test utan då har jag fått närmare mensen. Men det återstår att se :)
Okej, duktig du är som försöker vänta! Det klarar nog inte jag haha!
Det stämmer, jag vet inte säkert när jag hade äl, enligt min app skulle det vara den 1/8 men jag tror 4/8oxh är det sistnämnda så är det alldeless för tidigt för att känna av något såklart!
Samma här, när man tänker efter. Just tröttheten har jag prickat på båda :)
Okej, såpass!! Jag känner tyvärr inget men än finns det tid haha! Hur mår du? :)
Nej men alltså... Jag har plussat!!!!!! Jag är så glad! Tokbölade igår och imorse!
Här kommer bild, först tog jag ett billigare test och tyckte det inte syntes tydligare än igår om inte sämre så blev osäker om det var fel på testet igår men sen tog jag ett vanligt clearblue (ej testa tidigt) och där var det ju tydligt haha! Bim - 1 idag! Vågar jag ta ett digitalt ikväll? Eller måste det vara morgonurin?
Hur går det för dig? Vilken vecka är du i nu?
Så underbart <3 Rul är en riktig milstolpe :) Sista graviditeten var jag så nervös inför rul att det kändes som om jag skulle svimma i väntrummet. En riktig lättad sen när man får se sin bebis <3 Du får berätta sen hur det gått :)
Åh tack <3 som jag längtat! Hoppas det går bra med din graviditet!
Jaa!! Åh skönt, tänkt på dig mycket och undrar hur det går. Hur mår du? Slipper du illamåendet nu?
Åh, vad skönt! Jag bävar för när det kommer slå till haha! Mindre skönt med foglossning dock, hade du det sist också eller hur var det? Ah, jag förstår! Jaa, det verkar vara fullt på många ställen och tar tid innan man får plats :/
Ja, han vet! Han blev superglad! <3
Här kommer jag med mina spökstreck igen :) Jag vet inte vilken äl+ dag jag är på men gissar på äl+7. Förra veckan var stressig och vi var sjuka så har inte haft koll och inte känt av någon äl. Har fått ett streck nu på testa tidigt som är knappt synbart, hoppas det är något på G nu <3
Tre vanliga och två redigerade bilder.
Jag vet inte men tyckte jag fick något otroligt svagt på stickan idag, såg det knappt så tror inte jag fick det på bild men lägger till dom ändå, fick ju typ positivt på testa tidigt i fredags trodde jag men blankt sedan dess. Känt lätt orriterande illamående, en annorlunda kånsla i brösten och trötthet sedan dess lite molvärk med..
Jaa, det är det ju absolut!
Okej, får se hur det blir för mig då :P åh typiskt, men det är ju inte heller så lätt att veta i förväg!!
Änsålänge mår jag förvånansvärt bra, visst jag har illamående som kommer och går men det är överkomligt. Jag har mått ganska illa under tiden jag ammade och det har liksom hållit i sig så jag är typ lite van vid lite illamående. Men jag vet ju att det blir värre snart haha! Ska till bm på tisdag för inskrivning :D
Insåg att jag nog ramlat ur för längesedan. Men la in mig igen, hoppas det är ok.
Jan.
12/4 Sopkvasten -33 år (andra försöket, 1 mf) två barn PLUSSAT - Bf 2/1-2022
28/4 LinaJ87 - 34 år (första riktiga försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 6/1-2022
16/5 Lotgardet - 25 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 24/1 - 2022
18/5 EmelieE1996 - 25 år (åttonde försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 25/1 - 2022
Feb.
20/5 Lunne - 33 år (andra försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 2/2 - 2022
3/6 Skuggviol - 31 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 9/2 - 2022
8/6 ugglans - 23 år (första försöket) ett barn PLUSSAT -BF 14/2 -21
15/6 Hadt - 25 år (andra försöket) ett barn PLUSSAT - BF 22/2-2022
15/6 Gasellen87 - 33 år ( första ?försöket?) tre barn PLUSSAT - BF 22/2-22
Mars.
26/6 Lucifer91 - 30 år (andra försöket) ett barn PLUSSAT - BF 5/3-2022
7/7 mangelica - 29 år (andra försöket) 5 barn PLUSSAT - BF 16/3 -2022
April.
12/8 muffins88 - 33 år (femte försöket) ett barn PLUSSAT - BF 19/4-2022
13/8 mape92 - 29 år (fjärde försöket) ett barn PLUSSAT BF 16/4-2022
19/8 linden2112 - 33 år (fjärde försöket) tre barn PLUSSAT 29/4-2022
Maj.
20/8 Ik96 - 25 år (fjärde försöket) ett barn PLUSSAT BF 1/5-2022
29/8 Bebisdrömmar - 35 år (femte försöket efter ängel) ett barn PLUSSAT BF 7/5-2022
11/9 Försökmednr2 - 30 år (fjärde försöket) ett barn PLUSSAT BF 22/5-2022
22/9 ksrg8887 - 33 år (11:e försöket) ett barn PLUSSAT BF 28/5-2022
4/10 - börjar - 34 år (5e försöket) 2 barn
7/10 4:än - 36 år ( tredje försöket) tre barn
17/10 toughshit - 28 år (andra försöket) ett barn
17/10 z anonym z - 28 år (3e försöket) ett barn
20/10 88a - 32 år (sjunde försöket) ett barn
25/10 Hoppas2022 - 37 år (åttonde försöket) tre barn
29/10 Mamma8212 (sjätte försöket, 3 barn)
2/11 lottizm (åttonde försöket) två barn
Ja, så roligt! Enligt sista mens hade jag bf tidigare men blev flyttad till 22/2 på kub och sen ändrades de inte det efter RUL heller även om bebisen va lite mindre. Har ni kollat kön? Vad hade ni sedan innan ?
Tråkigt att du oxå har det tufft! Man vill så gärna njuta av graviditeten.. hur gammalt är ditt/dina sedan innan ?
Ingen fara! Det gick jättebra, dock mindre nöjd med min bm. Tur jag bara ska träffa henne ett fåtal gånger! Ska dit på måndag igen och 15/11 är det dags för kub :)
Du har haft ditt rul nu va? Vet du vad det blir?
Va kul med en av varje även om könet egentligen är oviktigt. Vi har inte kollat, har inte gjort någon av gångerna. Har en flicka född -13 och två pojkar födda -15 och feb -20. Men har en känsla av att det är en pojk till <3