Vi som planerar syskon 2022
Heja dig! Håller tummarna för tydligare test snart!! :D
Låter ju som om du har nidblödning just nu! Håller tummarna <3
Heja dig! Håller tummarna för tydligare test snart!! :D
Nu är det snart dags för ÄL, den här gången har vi fått till det mer spontant, är det bara jag eller känner man sig lite mer sugen på sommaren? ;)
Nu har jag varit iväg och köpt på mig det som fanns på apoteket. Kändes galet att köpa så många test haha men tar för lång tid att beställa!
När tror ni att det digitala kan tänka sig att ge utslag? Vill ju ta ett nytt imorgon...
Ja precis, jag hoppas du får det bekräftat på det digitala i dagarna <3 har du någon plan på när du tar nästa digitala?
Med min första hade jag inga PMS besvär så då tänkte jag inte ens på om det var någon skillnad med mensvärk eller annat men hade ingen mensvärk då vad jag kan minnas. Han var inte planerad så tänkte inte så mycket på symtom då.
Med min andra hade jag ingen mensvärk men fick blödningar vid de tillfällen jag skulle haft mens så i vecka 4,8 och 12 blödde jag. Om jag inte planerade barn och tagit testet så hade jag nog inte vetat att jag var gravid då.
Så med två barn hade jag ingen mensvärk och med tredje hade jag rejäl mensvärk. Det är lustigt att graviditeterna är så olika, hade underlättat om alla graviditeter var likadana så man slipper oroa sig kring allt nytt :)
Här händer det mycket!
Jag hade också tagit ett till nu ikväll- men om det inte är starkare kan du ju ha haft en kort peak som redan vänt. Oavsett så är ju äl väldigt nära!Håller tummarna för nästa test imorgon!
Jag verkar tilllhöra de som får knas på cykeln av rosenrot... tog första 7 dagarna men slutade för att tempen blev konstig. Dag 18 nu och verkar inte ha haft äl än, tempen är fortfarande konstig :( blir så frustrerad och ledsen att det går sämre för varje månad istället för tvärtom :( hoppas som ni sagt tidigare att sommaren är mer hoppfull!
Åh herregud!
Hoppas den stannar <3
Beräknad 22/2-2022.
Blev för mycket att tagga er alla så skriver såhär haha.
TACK så jättemycket allihopa för er stöttning och peppning och gratulationer!! <3
ÄL+10 var jag igår som jag fick positivt på digitala också :)
Jag måste bara ställa en fråga, hur många i gruppen här är det som är vaccinerade mot covid?
Hur ställer ni er till det ni som är gravida och ni som försöker?
Uppdaterar listan! Fick äntligen min mens och mina ägglossningstester på posten
Dec2/4 EmmalinneaS - 29 år (1a förs.) ett barn PLUSSAT - Bf 10/12-202118/4 anonym(försöktillsyskon) - 30 år (3e förs.) ett barn PLUSSAT - Bf 29/12-2021Jan.125/4 Sopkvasten -33 år (andra försöket, 1 mf) två barn PLUSSAT - Bf 2/1-202228/4 LinaJ87 - 34 år (första riktiga försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 6/1-202216/5 Lotgardet - 25 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 24/1 - 202218/5 EmelieE1996 - 25 år (åttonde försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 25/1 - 2022Feb.20/5 Lunne - 33 år (andra försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 2/2 - 20223/6 Skuggviol - 31 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 9/2 - 20228/6 ugglans - 23 år (första försöket) ett barn PLUSSAT -BF 14/2 -2114/6 ik96 - 25 år (andra försöket) ett barn15/6 gasellen87 - 33 år (första försöket) tre barn15/6 Hadt - 25 år (andra försöket) ett barn PLUSSAT - BF 22/2-2022 16/6 muffins88 - 33 år (andra försöket) ett barn19/6 lottizm - 36 år (tredje försöket) två barn29/6 Hoppas2022 - 37 år (fjärde försöket) tre barn29/6 Magdalena88- 32 år (fjärde försöket efter mf) två barn30/6 88a - 32 år (fjärde försöket) ett barn5/7 mamma8212 38 år (andra försöket) tre barn5/7 mangelica - 29 år (andra försöket) 5 barn6/7 Bebisdrömmar - 35 år (tredje försöket efter ängel) ett barn
12/7 mape92- 29år (tredje försöket) ett barn
Åh vad typiskt! Gud vilken svår situation! Snacka om att man grubblar, då ställer jag in mig på att ta det och sen är det bara vänta & se då helt enkelt!
Kan du inte uppdatera här om du får någon hjälp från din bm eller hör något mer under tiden? :)