Vi som planerar syskon 2022
Tänkte uppdatera er lite (hoppas ni orkar höra)
Nu är det 5 dagars sedan min bim och jag har än en gång slutat blöda. Har dock kraftig mensvärk sedan i lördags. Först blödde jag på bim (precis som i min förra grav) sedan avtog allt och det var då jag testade mig. Började blöda klarrött i onsdags (dag 3) sen slutade det & sen igår kväll igen & inget idag.
BM sa igår på telefonen "du har ett pågående missfall" idag fick jag tag på kvinnokliniken på sjukhuset. Hon viftade inte bort det utan sa att "du är antagligen gravid!" Nu ska jag vänta EN VECKA innan de kan se om det är något eller ej. En vecka av osäkerhet. Går runt med binda för det närsomhelst kan börja blöda mer.
Först stress att "oj! Blev vi gravida såhär fort!?" Sen stress över hur lång tid kommer detta pågå? När är kroppen återställd eller är det så att vi fortfarande är gravida???
Jag har ju skrivit i gruppen att jag sökt jobb och hade som mål att byta nu efter min mammaledighet i augusti. Tror ni inte att de ringer igår från ett företag jag hade intervju med i januari om en annan tjänst. Så på måndag har jag jobbintervju igen. Det kortet hade jag helt lagt bort. Så då.. ska jag sitta där o vara bara jag, inte veta om jag är gravid eller inte. Ja vad gör man liksom?