Vi som planerar syskon 2022
Åh nej, vad synd. Har tänkt på dig så mkt de senaste dagarna och hållt tummarna. Jag håller tummarna att det ändå tagit sig och att mensen inte kommer. Hur gick det med testet? Kommer det imorgon? Kram <3.
Åh nej, vad synd. Har tänkt på dig så mkt de senaste dagarna och hållt tummarna. Jag håller tummarna att det ändå tagit sig och att mensen inte kommer. Hur gick det med testet? Kommer det imorgon? Kram <3.
Tänker på dig och håller tummarna för att det blir er tur! Och du ska inte känna dig dum, hoppet finns alltid där och det är det sista som överger en.
Jag har alltid spottings oavsett graviditet eller ej känns de som. Hoppas så att det bara är för tidigt än.
Känn dig inte dum! Hoppet är det sista som överger oss, och speciellt när man vill något så himla gärna som längtan efter ett barn.
Känns som att alla vi som hade BIM nu i dagarna bara deppar.
Fortfarande blodblandade flytningar hos mig. Testade idag igen. Negativt såklart.
Har en teori om att jag aldrig fick ägglossning (fick bara blinkande gubbe och aldrig fast) och därför jag nu har en pytte mens.
Då vi fick missfall i vecka 12 så frågar barnen mig hela tiden när de ska få ett syskon och jag känner mig sååååååå värdelös som tydligen har en kropp som ballar ur och inte kan leverera. Usch.
Ni som kommer med era plus ger så mycket hopp!!
Heja heja!
Jan.
12/4 Sopkvasten -33 år (andra försöket, 1 mf) två barn PLUSSAT - Bf 2/1-2022
28/4 LinaJ87 - 34 år (första riktiga försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 6/1-2022
16/5 Lotgardet - 25 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 24/1 - 2022
18/5 EmelieE1996 - 25 år (åttonde försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 25/1 - 2022
Feb.
20/5 Lunne - 33 år (andra försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 2/2 - 2022
3/6 Skuggviol - 31 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 9/2 - 2022
8/6 ugglans - 23 år (första försöket) ett barn PLUSSAT -BF 14/2 -21
15/6 gasellen87 - 33 år (första försöket) tre barn
15/6 Hadt - 25 år (andra försöket) ett barn PLUSSAT - BF 22/2-2022
Mars.
26/6 Anonym(juli) 31 år. (Första försöket) två barn. PLUSSAT - BF 5/3-2022
26/6 Lucifer91 - 30 år (andra försöket) ett barn PLUSSAT - BF 5/3-2022
29/6 Magdalena88- 32 år (fjärde försöket efter mf) två barn
3/7 Anonym (Börjar) - 32 år (andra försöket) två barn
5/7 mamma8212 38 år (andra försöket) tre barn
5/7 mangelica - 29 år (andra försöket) 5 barn
6/7 Bebisdrömmar - 35 år (tredje försöket efter ängel) ett barn
12/7 mape92- 29år (tredje försöket) ett barn
14/7 muffins88 - 33 år (tredje försöket) ett barn
21/7 lottizm - 36 år (fjärde försöket) två barn
24/7 Anonym(Längtar) - 33 är (nionde försöket) ett barn
27/7 Emmissss - 30 år (första försöket) ett barn
28/7 ik96 - 25 år (tredje försöket) ett barn
28/7 Hoppas2022 (femte försöket) tre barn
29/7 88a - 32 år (femte försöket) ett barn
30/7 Ylva - 33 år (tredje försöket) två barn
J
Jag har plussat helt utan planering. Sexat 4 gånger denna månad, sist tog det 8 månader för oss.
Nu får vi se om jag slutar småblöda. Båda lika förvånade. Och jag i chock!
Tack!!! Har kraftig mensvärk och lite ont i ryggen. Nu börjar jag få klarröda blödningar så kanske inte går hela vägen denna gång. Känns snopet och lite ledsamt faktiskt <3
Fan. Kortvarig lycka. Tror jag har ett pågående missfall. Fy fan vad besviken jag är. Det får inte gå enkelt helt enkelt, såklart.
Tack vännen! Så påfrestande och ovisst. Hade aldrig kunnat föreställa mig hur det verkligen känns. En erfarenhet rikare.
Ringde från ett jobb idag som jag tidigare haft intervju med, håll tummarna att jobbintervjun går bra på måndag, så jag får något positivt av denna situation.
Jag måste vara helt tokig men beställde precis 110 graviditetstest haha xD Nej men jag tänkte undersöka hela min cykel om och när jag får utslag. Jag har testat tidigt tre av fyra månader och då fått skuggor på testen dagarna innan BIM. Så funderar på om jag kan ha kemiska graviditeter och tänkte undersöka en hel cykel då för att utreda mina funderingar och få lite klarhet.